מיקרוסופט ישראל השיקה ערוץ תוכן חדש ברוסית

הערוץ, המיועד לכחצי מיליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית בישראל, יתעדכן ישירות ממוסקבה, ויופעל בידי העיתונאים והעורכים של פורטל MSN ברוסיה

חטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל השיקה אתמול (א') ערוץ תוכן חדש ברוסית. ערוץ התוכן החדש, המיועד לכחצי מיליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית בישראל, יתעדכן ישירות ממוסקבה, ויופעל בידי העיתונאים והעורכים של פורטל MSN ברוסיה.

במסגרת הערוץ יוצעו לקוראי רוסית בישראל מידע אקטואלי וחדשות פנים מרוסיה, לצד חדשות מתעשיית הבידור והטלוויזיה, רכילות, תכני לייף-סטייל וגלריות של דיווחים מצולמים מאירועי חברה במוסקבה ובמוקדי בידור.

בימים הקרובים תורחב גם חבילת התכנים בחלון ה-TODAY, המספק ערוצי אקטואליה ובידור למשתמשי תוכנת המסנג'ר, ויוספו לה גם עדכוני חדשות בשפה הרוסית.

לדברי החברה, המהלך נחשב במיקרוסופט כמהלך אסטרטגי לבדיקת הערך של שיתופי פעולה תוכניים בין פורטלים שמפעילה החברה באמצעות הפורטל MSN בכ-40 מדינות ובעשרות שפות. המודל שעליו מכריזה מיקרוסופט בישראל וברוסיה נבחן על ידי נציגויות נוספות של MSN בעולם, שמביעים עניין באימוץ המודל על מנת לשרת קבוצות אוכלוסיה גדולות דוברות שפה זרה במדינות המקור.

אסף מור, סמנכ"ל מכירות בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל, אמר כי "ההכרזה היום היא דוגמא מובהקת לאחד היתרונות היחסיים של MSN בזירת האונליין בישראל. היא ממחישה את היתרונות של מערך המדיה הגלובלי של הפורטל, ותאפשר להרחיב את היצע השירותים והתכנים של פורטל MSN".