נס טכנולוגיות מבצעת רישום כפול ונרשמת למסחר גם בת"א

נס, שנסחרת בוול סטריט מאז 2004, תיסחר במדד ת"א-100 החל מ-14 בספטמבר ■ שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות: נס תעורר עניין רב בקרב המשקיעים בישראל, המהלך מחזק את הנוכחות, הנראות והשקיפות של החברה"

חברת נס טכנולוגיות , המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע ונסחרת בנאסד"ק, הודיעה היום (ג') על רישום כפול של מניות החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מ-14 בספטמבר.

נס טכנולוגיות, ששווי השוק שלה עומד על 230 מיליון דולר בקירוב, צפויה להצטרף למדד ת"א-100, באמצעות המסלול המהיר לרישום של הבורסה בת"א. המניה הנסחרת בוול סטריט מאז 2004, תיסחר בבורסה באחד-העם תחת הסימול NSTC באנגלית ו-נסטכ בעברית.

אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב אמרה "אנו מברכים את נס טכנולוגיות לרגל הצטרפותה לבורסה הישראלית בתל-אביב, שמחזקת את הזיקה של השוק לעולם ההיי-טק הישראלי והגלובלי. נס טכנולוגיות הינה אחת מחברות שירותי ה-IT המובילות בישראל ובעלת פעילות בינלאומית ענפה. הרישום הכפול של מניות נס בבורסה בת"א, ירחיב את בסיס המשקיעים, יביא לנגישות מהירה ונוחה של משקיעים ישראלים למסחר במניה.

שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, אמר כי "החברה צמחה בישראל ומובילה את שוק טכנולוגיות המידע. אנו מאמינים כי נס תעורר עניין רב בקרב המשקיעים בישראל ורואים ברישום הכפול מהלך המחזק את הנוכחות, הנראות והשקיפות של החברה. אנו סבורים, כי הרישום הכפול יתרום להרחבת מחזורי המסחר במניה ולהגברת נזילותה, בין היתר על-ידי כך שיאפשר למשקיעים ישראלים ואירופאים מסחר במניית נס טכנולוגיות בשעות פעילותם הרגילות, ובכך שיאפשר למשקיעים מכל העולם 13 שעות מסחר רציפות ויום מסחר נוסף במניות החברה בנאסד"ק ובת"א".

[לארביטראז]