חוזה במיליון ד' ל-SDS בטכנולוגיה לזיהוי איומים בזמן אמת

במסגרת החוזה עם רשות פדרלית, תפרוש החברה את מערכת החקירה המהירה Cogito אשר משמשת לזיהוי כוונות עוינות של אנשים חשודים, בטווח זמן מהיר של כ-5-7 דקות ■ מוחזקת בשיעור של 51% בידי חברת האחזקות SDSS

חברת SDS - Suspect Detection Systems, המפתחת טכנולוגיה לזיהוי איומים בזמן אמת, דיווחה על חתימת חוזה עם רשות פדרלית, במסגרתו תפרוש את מערכת החקירה המהירה Cogito במעבר גבול. היקף ההזמנה מוערך בלמעלה ממיליון דולר.

מערכת Cogito הינה מערכת חקירה אוטומטית אשר משמשת לזיהוי כוונות עוינות של אנשים חשודים, בטווח זמן מהיר של כ-5-7 דקות. מערכת ייחודית זו נבנתה לצורך זיהוי כוונות עוינות של חשודים, וניתן לפרוש אותה בנקודות בדיקה, מעברי גבול, זירות פשע ועוד, במטרה לזהות מחבלים ועבריינים אחרים.

המערכת נותנת 2 המלצות: האם הבן-אדם הנבדק חשוד או לא, ובמידה שהוא חשוד גם מספקת הכוונה על מה לחקור אותו. כמו-כן ניתן להשתמש בה לזיהוי חשודים מתוך מאגר גדול של אנשים, גם לאחר שבוצע פשע.

שבתאי שובל, מנכ"ל החברה אמר היום כי "מערכת Cogito הינה כלי חזק ועוצמתי המשמש ארגונים ממשלתיים ופרטיים במניעת הפשע ושמירת האבטחה. המשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו מאשר את ההשפעה החזקה שיש למערכת להשגת מטרות אלו".

חברת SDS מוחזקת בשיעור של 51% בידי חברת האחזקות SDSS כאשר יתרת המניות בחברה מוחזקות בידי מייסדי החברה ומנהליה. SDSS נסחרת מעבר לדלפק בארה"ב תחת הסימול SDSS.OB, לפי שווי של 14.5 מיליון דולר.