הושלמה קבוצת רכישה בגוש הגדול בת"א: 35 מיליון שקל לקרקע

קבוצת הרכישה אורגנה על-ידי חברת מגדלים ■ מדובר בקבוצה שלישית שמגבשת מגדלים בתוך פחות משנה, זאת לאחר שגיבשה בהצלחה שתי קבוצות בשכונת אם-המושבות ובשכונת לב-הסביונים

קבוצת הרכישה שארגנה חברת מגדלים בבעלות נשות העסקים עו"ד קרן בן דוד וחני הורוביץ, הודיעה היום (א') על השלמת רכישת הקרקע ברחוב אמיר גלבוע פינת ישה חפץ בגוש הגדול בתל אביב מידי בעלת הקרקע משפחת טייבר, בסכום של 35 מיליון שקל. החברה מסרה כי העסקה נחתמה לאחר שחברת מגדלים, השלימה קבוצה של 30 רוכשים לדירות המתוכננות במגדל שיקום על הקרקע ויקרא CK TOWER. הבניין יתנשא לגובה של 11 קומות.

ממגדלים נמסר כי היקף העסקאות של הקבוצה, עומד על כ-84 מיליון שקל כאשר העסקה הגבוהה ביותר שנסגרה במסגרת הקבוצה, נאמדת בכ-10 מיליון שקל, ששילם איש עסקים ישראלי צעיר, המתגורר ביפן, על פנטהאוז ענק בקומה ה-11. בעקבות הביקושים לקבוצה דיווחו מנכ"ליות מגדלים כי הן מקדמות בימים אלה מו"מ על מגרש נוסף בגוש הגדול.

מדובר בקבוצה שלישית שמגבשת מגדלים בתוך פחות משנה, זאת לאחר שגיבשה בהצלחה שתי קבוצות רכישה למגדלים בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. הראשונה ל"מגדל המושבה" בן 23 הקומות ו-124 דירות על קרקע שנרכשה מחברת רוטשטיין, והשנייה למגדל נוסף בן 22 קומות, שכלל 81 יח"ד על קרקע שנרכשה מאפריקה ישראל, בשכונת לב הסביונים. שתי העסקאות הללו מגלמות היקף עסקאות משוער של כ-250 מיליון שקל.