רשת ויתרה על משחקה של נבחרת ישראל מול לוכסמבורג, ערוץ הספורט ישדר

בעקבות אובדן הסיכוי להעפיל למונדיאל, זכיינית ערוץ 2 דרשה הנחה מההתאחדות לכדורגל כתנאי לשידור ההתמודדות ביום רביעי - אך נתקלה בסירוב והחליטה להעביר את המשחק ללא תמורה לערוץ הספורט

ההפסד ללטביה שלשום (שבת) שהוציא את נבחרת ישראל מתמונת המאבק על ההעפלה למונדיאל ב-2010, הספיק גם לזכיינית ערוץ 2 רשת, שהחליטה שלא לשדר את המשחק הבא של ישראל בקמפיין. למרות שנותרו עוד 3 משחקים לקמפיין, החליטה רשת שלא לשדר את המשחק ביום רביעי - ובמקומו שיבצה בלוח השידורים את התוכנית "צחוק מהעבודה".

בתחילה דרשה רשת הנחה מההתאחדות לכדורגל כתנאי לשידור המשחק, אולם משלא נענתה ואף קיבלה איום לתביעה מאנשי ההתאחדות במקרה שלא תשדר את ההתמודדות - החליטה להעביר את המשחק ללא תמורה לערוץ הספורט. גם שני המשחקים הנוספים בקמפיין (מקדוניה ושווייץ) עשויים למצוא את דרכם לערוץ הספורט.

רשת אף פנתה במהלך היום לרשות השידור והציעה שערוץ 1 ישדר את המשחק, אך נענתה בשלילה בשל העובדה שערוץ 1 משדר באותו יום את משחקה של נבחרת הכדורסל באליפות אירופה.

ערוץ הספורט ישדר את המשחק מול לוכסמבורג בערוץ ספורט 5 ובמקביל גם בספורט 5 HD.

רשת רכשה את זכויות השידור של משחקי הבית ומשחקי החוץ של הנבחרת בקמפיין עבור סכום המוערך בכמיליון שקל למשחק. כחלק מההסכם היא מחויבת לשדר את כל המשחקים.

זו לא הפעם הראשונה שרשת מגיעה לעימות בקמפיין הנבחרת הנוכחי. במשחק החוץ בלטביה קיבלה רשת הנחה מחברת השיווק ספורט-פייב של כ-350 אלף שקל, מאחר שהמשחק שובץ שלא בפריים-טיים.