הערב: הגרלת הלוטו הגדולה בתולדות המדינה - 70 מיליון שקל

מי שיחזיק בטופס המנצח - אם יהיה כזה - יוכל לזכות ב-35 מיליון שקל, ובדאבל לוטו ב-70 מיליון שקל ■ גלי צה"ל מדווח כי עפ"י ההערכות, עד ההגרלה הערב ב-23:00 יישלחו טפסים ב-260 מיליון שקל

ביתני הלוטו הפזורים בערים ברחבי הארץ הפכו היום (ג') לאתר מבוקש - שעות ספורות לפני ההגרלה הגדולה ביותר בתולדות מפעל הפיס.

גלי צה"ל מדווח כי רבים נהרו היום למלא טפסים בתקווה לזכות בהגרלה, ואף אחד לא רוצה להחמיץ את ההזדמנות לזכות בסכום האסטרונומי. במשך 16 הגרלות, בהן אף אדם לא זכה בפיס, תפח הסכום - ובדאבל לוטו הוא הגיע אף ל-70 מיליון שקל.

ולא רק סכום הזכייה מדהים: מנתוני מפעל הפיס נמסר כי מאז אמצע חודש יולי נשלחו טפסי לוטו בשווי של 228 מיליון שקל, ועל-פי ההערכות, עד ההגרלה הערב יגיע הסכום ל-260 מיליון שקל.

66 מיליון פניות צפויות להגיע עד 22:30, המועד האחרון להגשת הטפסים. 5.8 שקלים הוא מחיר עלות לטבלה - כסף שישראלים רבים, ככל הנראה, מרגישים ששווה להשקיע.

לבסוף, ב-23:00 יישבו עשרות אלפי אנשים מול מסכי הטלוויזיה ויחזיקו בידיהם את טפסי הלוטו שמילאו. הם יביטו בציפייה במספרים שייצאו מן המכונה, ומי יודע - אולי הערב אדם אחד יזכה ב-35 מיליון שקל.