קבוצת המנהלים של גולדשילד שוב מעלה את הצעת הרכש

קבוצת המנהלים המובילה את חברת גולדשילד הגישה הצעה נגדית משופרת אל מול הצעת משפחת פורר לרכישת החברה

קבוצת המנהלים המובילה את חברת גולדשילד הגישה הצעה נגדית משופרת אל מול הצעת משפחת פורר לרכישת החברה. קבוצת המנהלים, המגובה על-ידי קרן HgCapital, עומדת על מחיר של 4.6 פאונד למניה במזומן, לעומת 4.5 בהצעה של משפחת פורר דרך חברת AIT.

משפחת פורר היא הבעלים של קבוצת ניאופרם הישראלית, קבוצת שיווק התרופות והחברה ה-51 בגודלה בישראל. יו"ר הקבוצה הוא דוד פורר. ניאופרם משווקת מותגים כמו סימילאק, אדוויל, דורקס, ליסטרין, צנטרום ומגוון מותגים נוספים שפחות מוכרים לציבור. זהו המהלך הראשון של הקבוצה מחוץ לישראל.

מימון מלא

ההצעה החדשה גוזרת לחברה שווי של 275 מיליון דולר. כעת נסחרת המניה לפי 4.69 פאונד, המעידים על כך שמשקיעי החברה מאמינים כנראה כי מאבק השליטה יימשך.

משפחת פורר מסרה כי היא שוקלת את המשך צעדיה.

ההצעה של קבוצת המנהלים ניתנה דרך חברה שהוקמה לצורך העניין, בשם Bidco. מובילי החברה טענו כי הם מייצגים 40.5% מבעלי המניות. עוד מסרה הקבוצה כי יש לה מימון מלא להצעתה. גם AIT מצהירה כי יש לה מימון מלא להצעתה.

קבוצת AIT של משפחת פורר אינה מגובה על-ידי בעלי מניות מלבד אג'יט פטאל, המחזיק כ-5% מהחברה. עם זאת, הדירקטורים החיצוניים בחברה אמרו כי לא יוכלו כרגע לתמוך בהצעה הנגדית, שכן ההסכם עם משפחת פורר מחייב אותם להמתין 5 ימי עסקים לפחות מקבלת הצעתם ועד שישקלו כל הצעה נגדית.