עסקה לתאת טכנולוגיות בברזיל בהיקף של 10 מיליון דולר

החברה מרחיבה את קשריה עם Embraer ותספק לה מחליפי חום ■ בכך מגיע היקף הפעילות שלה עם יצרנית המטוסים הברזילאית ל-35 מיליון דולר

תאת טכנולוגיות מרחיבה את קשריה עם יצרנית המטוסים הברזילאית Embraer, ומדווחת על חוזה נוסף לאספקת מחליפי חום בהיקף כספי של עד כ-10 מיליון דולר בעשר השנים הקרובות. בכך מגיע היקף הפעילות הכולל של תאת טכנולוגיות עם Embraer ל-35 מיליון דולר.

תאת היא חלק מקבוצת קמן אחזקות שבשליטת רוני אלרואי, והיא עוסקת בייצור ושיפוץ אביזרי תעופה. במסגרת ההסכמים עם Embraer, תאת תהיה אחראית על הפיתוח, הייצור והתמיכה של מחליפי החום עבור מטוסי מנהלים מדגמים שונים. בעתיד החוזה עשוי להניב לתאת הכנסות נוספות. החברה הברזילאית שהוקמה בשנות ה-60 כחברה ממשלתית וב-1994 הופרטה, נחשבת לאחת מיצרניות המטוסים הגדולות ביותר בעולם.

"החוזה הינו הישג חשוב עבור תאת ומוכיח את היכולות של החברה לתמוך בפרויקט מורכב ומקיף, שזו חלק חשוב מהאסטרטגיה השיווקית שלנו - להיות אחת החברות המובילות בעולם בתחום טכנולוגיית החלפת החום ומוצריה", ציין ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת טכנולוגיות.

תאת טכנולוגיות נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 68 מיליון דולר. במחצית הראשונה של שנת 2009 הסתכמו הכנסות החברה ב-46 מיליון דולר, בדומה לתקופה המקבילה בשנת 2008, ורווחיה הצטמצמו ב-50% לרמה של 1.5 מיליון דולר.