במינהלת הליגה בכדורסל מעריכים: הרווח מגביע ווינר יגיע ליותר מחצי מיליון שקל

המינהלת מכרה זכויות שידור של שני משחקים לערוץ 10, כולל משחק הגמר - בעלות כוללת של כ-80 אלף שקל ■ יתר המשחקים בטורניר ישודרו בערוץ הספורט

אחרי שב-3 השנים הראשונות לקיום גביע ווינר הצליחה מינהלת הליגה בכדורסל לסיים את הטורניר בתקציב מאוזן, השנה מעריכים במינהלת כי הטורניר שייפתח בשבוע הבא ישאיר רווח של כחצי מיליון שקל. ההכנסות מהאירוע צפויות לחצות לראשונה רף של מיליון שקל. עלות ההפקה של האירוע, שייערך בין 4-8 באוקטובר באולם מלחה שבירושלים, נאמדת בחצי מיליון שקל.

השנה הוציאה המינהלת למכירה כרטיסי VIP שנמכרו עבור 500 שקל לכרטיס. בנוסף, מכרה המינהלת זכויות שידור של שני משחקים לערוץ 10 - את משחק רבע הגמר בין מכבי תל אביב לעירוני אשקלון (5 באוקטובר) ואת משחק הגמר (8 באוקטובר) - בעלות כוללת של כ-80 אלף שקל. יתר המשחקים בטורניר ישודרו בערוץ הספורט.

עניין אחד שעדיין לא נפתר הוא הסכם השיווק עם הטוטו-ווינר, שהוא הספונסר הראשי של הטורניר. ההסכם עם המינהלת אמור לעמוד על 7.3 מיליון שקל לעונה, בהסכם ל-3 שנים. בכל מקרה, בתוך ההסכם החדש עם הטוטו-ווינר מתומחר גם גביע ווינר.

הכנסות המינהלת צפויות לחצות השנה לראשונה רף של 20 מיליון שקל. מתוך הסכום הזה כ-14.6 מיליון שקל יגיע מההסכם שייחתם עם הטוטו-ווינר ומהסכם הטלוויזיה עם ערוץ הספורט.