הרבור גרופ ו-EGRE רכשו פרויקט באטלנטה ב-33.9 מיליון דולר

מדובר במתחם המגורים Tree Summit הממוקם באזור דולות' באטלנטה, ג'ורג'יה ■ שטח המתחם הוא 300 דונם, כשסך השטח להשכרה נטו עומד על כ-73 אלף מ"ר

חברת הפרייבט אקוויטי הרבור גרופ, הנמצאת בבעלות ישראלית ואמריקנית, רכשה יחד עם חברת EGRE, שבבעלות יורוקום נדל"ן ומשפחת ויל, מתחם מגורים באטלנטה שבארה"ב תמורת 33.9 מיליון דולר.

מדובר במתחם Tree Summit הממוקם באזור דולות' באטלנטה, ג'ורג'יה. הוא נבנה בין השנים 1994 ו-1996 בשני חלקים וכולל 660 דירות להשכרה, 1,440 מקומות חנייה להשכרה ומתקנים ציבוריים סגורים לשוכרים בפרויקט. שטח המתחם הוא 300 דונם כשסך השטח להשכרה נטו עומד על כ-73 אלף מ"ר.

הנכס בנוי סביב אגם ומזרקה והוא כולל בריכות שחייה, מגרשי טניס ומתקני כושר בציוד מלא. הפרויקט נמצא כיום בתפוסה של 86% ואין בו זכויות בנייה נוספות. חברת ניהול תהיה אחראית לניהולו השוטף של הפרויקט.

סך ההון העצמי הנדרש לפרויקט הוא 11.8 מיליון דולר, לשתי החברות. סכום ההשקעה הכולל הוא 37.5 מיליון דולר, אם מכלילים גם הוצאות שיפוץ לחלקים בפרויקט.

מתוך ההון העצמי תשקיע EGRE סכום של 3.54 מיליון דולר ואילו את שאר הסכום (8.3 מיליון דולר) תשקיע הרבור גרופ.

שתי החברות יקבלו מימון של כ-70% מעלות הרכישה מידי הסוכנות הממשלתית האמריקנית פרדי מק. ההלוואה היא ל-10 שנים, שמתוכן השנתיים הראשונות יכללו תשלום ריבית בלבד וללא אפשרות חזרה ללווה. ההלוואה נושאת ריבית משתנה בשיעור שנקבע על ידי פרדי מק (לפי תשואות האג"ח הממשלתי האמריקני) בתוספת 3.53%. (ובריבית מקסימאלית של 7.5%).

בארבעת החודשים האחרונים רכשה הרבור גרופ פרויקט מגורים הבנוי בשיטת ה-Multifamily (נכסי מגורים להשכרה) בווירג'יניה ביץ' בארה"ב תמורת 22.1 מיליון דולר וכן בניין משרדים בוושינגטון די.סי, סמוך לבית הלבן, תמורת 35.2 מיליון דולר מידי קרן בבעלות חברת בלאקרוק.