סאני תרכוש מישיר גמל 0.66% מפרטנר, תמורת 3.9% מסקיילקס

בעסקה לא עובר כסף מיד ליד, אך מבחינת ישיר גמל, שקנתה את המניות במחיר נמוך יותר, מדובר ברווח ■ העסקה משקפת מחיר של 65 שקל למניית פרטנר, שנסחרת היום במחיר של 69.7 שקל

שלושה שבועות לאחר סקיילקס, שבשליטת אילן בן דב, חתמה על הסכם לרכישת השליטה (51.3%) בפרטנר תמורת 5.3 מיליארד שקל, מעבה החברה את שליטתה בחברת הסלולר.

סאני , החברת האם של סקיילקס, תרכוש מישיר גמל 0.66% ממניות פרטנר תמורת 3.9% ממניות סקיילקס. בעסקה לא עובר כסף מיד ליד, אך מבחינת ישיר גמל, שקנתה את המניות במחיר נמוך יותר, מדובר ברווח. העסקה משקפת מחיר של 65 שקל למניית פרטנר, שנסחרת היום במחיר של 69.7 שקל. מניות פרטנר שמוכרת ישיר גמל הן חסומות למסחר, כך שמבחינת ישיר גמל היתרון הוא בקבלת נכס סחיר.

רכישת השליטה בפרטנר תבוצע על ידי סקיילקס באמצעות הון עצמי של 800-900 מיליון שקל, הנפקת אג"ח שהושלמה בתחילת החודש, מימון בנקאי ומימון מצד האצ'יסון, המוכרת. הממונה על ההגבלים אישר את העסקה וכעת מחכים לאישור משרד התקשורת.

דיבידנד של 100 מ' ש' בסקיילקס

סקיילקס דווחה אמש על דיבידנד של 100 מיליון שקל (3.6 שקל למניה) שישולם בסוף החודש. יתרת הרווחים של סקיילקס נכון לסוף הרבעון השני עומדת על 201 מיליון שקל. החברה הדגישה שאין בביצוע החלוקה כדי לפגוע ביכולתה להמשיך ולפעול, או לעמוד בהתחייבויותיה.