אין זה סוד שחטיבת היוקרה
אינפיניטי של
ניסן שמה לה על הכוונת את חטיבת "
לקסוס" של
טויוטה. אבל החל מהשנה הבאה יעלה הקרב ביניהן מדרגה נוספת לאחר השקת גרסה היברידית מתוחכמת של המכונית הסאלון החדשה, אינפיניטי "M", שעד כה נחשפה עם 2 מנועי בנזין בלבד.
ניסן מתייחסת למכונית החדשה בתור "פיילוט טכנולוגי" לדגמים היברידיים וחשמליים אותם תשיק בעתיד ומציידת אותה לשם כך בטכנולוגיה רצינית מאוד. בין היתר, היא תצויד בסוללת ליתיום-איון עם "למינציה", מאותו סוג שעתיד גם להניע בעתיד את המכוניות החשמליות של רנו-ניסן.
הסוללות מבוססות על טכנולוגיה שפיתחה החברה בעצמה. הרכב גם יצויד בתיבה אוטומטית כפולת מצמדים מתוחכמת ולטענת ניסן ההנעה ההיברידית "לא תגרע מחוויית הנהיגה הספורטיבית אלא תוסיף לה".
סדרת ה-M והדגם ההיברידי בפרט ייחשפו החודש רשמית בתערוכת טוקיו וצפויים להגיע לשוקי הייצוא, ואולי גם אלינו, במחצית השנייה של 2010.

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.