"ביו טיוב נצפים בכל יום מיליארד סרטוני וידאו", כך כתב צ'אד הארלי, המנכ"ל והמייסד של אתר האינטרנט יו-טיוב (you tube), אתמול (ו') בבלוג הרשמי של אתר סרטוני הוידאו לרגל יום השנה השלישי לרכישת האתר על ידי גוגל תמורת 1.65 מיליארד דולר.
"שלוש שנים לאחר הרכישה, האתר שלנו ממשיך לצמוח ולהתפתח", כתב הארלי. הארלי ציין כי למרות שסרטוני הוידיאו הקצרים שנוצרים על-ידי משתמשים הם הפופולאריים ביותר באתר, ביו-טיוב החלו להבחין בביקוש לתוכן ארוך ומלא, ולכן התחילו להוסיף יותר תכניות וסרטים לאתר.
באוגוסט יו-טיוב הודיעה כי תוסיף סרטונים של תכניות הטלוויזיה בהפקת טיים-וורנר ותאפשר מכירת פרסומות המלוות את הסרטונים.
באשר לשאלה האם גוגל אכן עשתה רכישה מוצלחת, נזכיר כי לפי ממסמכים שנחשפו מוקדם יותר השבוע (ג'), התוודה מנכ"ל החברה, אריק שמידט, כי שילם עבור יו-טיוב מיליארד אחד יותר מדי.
ב-2006 רכשה גוגל את יוטיוב תמורת 1.65 מיליארד דולר. במאי האחרון העיד שמידט כי על פי הערכת השווי של גוגל, יוטיוב הייתה שווה 600-700 מיליון דולר. העדות של שמידט נמסרה כחלק מתביעתה של ענקית התוכן ויאקום כנגד יו-טיוב, שלפיה האתר העלה תוכן מוגן שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.