תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

הטלוויזיה החינוכית תעלה בשבת הקרובה (ה-17 באוקטובר) תוכנית חדשה, "הקמפיין", שתשודר בערוץ 2 ותעסוק בפרסום ושיווק מנקודת מבט עדכנית.

את התוכנית תגיש לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב", עורכת אחראית על מגזין "פירמה" ובעלת טור פובליציסטי ב"גלובס". מטרת התוכנית החדשה היא לקלף את הקליפות מסביב לתחומים המתפתחים של השיווק, הפרסום והמכירות - ולגלות אותם בפני הקהל הרחב שאינו מצוי בנבכי הברנז'ה.

התוכנית תספק לצופיה מידע עדכני על הנעשה מאחורי הקלעים של קמפיינים חדשים, מינויים, דילמות מוסריות וסכסוכים. כמו כן, התוכנית תחשוף בפני הצופים את בכירי העולמות הללו ותעמת אותם עם שאלות בנושאים אתיים, מקצועיים וכלכליים.

התוכנית הראשונה תעסוק בנושא יחסי ציבור ועד כמה גורמים מסחריים אינטרסנטיים מצליחים להשפיע על התוכן בתקשורת. בפאנל המרכזי ישתתפו יועץ התקשורת אייל ארד, העיתונאי רענן שקד ומנכ"לית קבוצת מקאן-אריקסון איריס בק. בהמשך יתארחו בתוכנית אישים מובילים נוספים מהתעשייה כמו הפרסומאי והיועץ הפוליטי גיל סמסונוב, מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, ורמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה.

בין המשתתפים בפינות בנושא אינטרנט ופרסום לא קונבנציונלי יתארחו העיתונאי אדם שוב, מנכ"ל איקאה שלומי גבאי, מנכ"לית טרגט מרקט מירי סיני, בעלי אדיאולוג'יק ינון לנדנברג, מבקר הטלוויזיה ניר קיפניס והעיתונאי קובי אריאלי.

התוכנית תשודר מידי שבת בערוץ 2 בשעה 11:30, ובשידור חוזר מידי יום א' בערוץ 23 בשעה 21:25.