קמהדע השלימה גיוס של 95.6 מיליון שקל באג"ח להמרה

לדברי החברה, כספי הגיוס ישמשו להחלפת חוב קודם שלה ויסייעו לה עם כניסתה החודש לשלב הניסוי הקליני האחרון בתרופת ה-AAT באינהלציה באירופה ■ במקביל מגייסת החברה הון של כ-35 מיליון שקל בדרך של הצעת זכויות

הצלחה לגיוס האג"ח בקמהדע . כפי שהודיעה ביום חמישי האחרון, החברה המתמחה בתחום הביו-פרמצבטי, השלימה אתמול 95.6 מיליון שקל באג"ח להמרה, בביקוש יתר של כ-14%. לדברי החברה, כספי הגיוס ישמשו להחלפת חוב קודם שלה ויסייעו לקמהדע עם כניסתה החודש לשלב הניסוי הקליני האחרון בתרופת ה-AAT באינהלציה באירופה לטיפול בחולי אלפא 1.

האג"ח הן בריבית משתנה, השווה לריבית האג"ח הממשלתית בתוספת מרווח קבוע של 6.1% לאג"ח, משך חיים ממוצע של 4.3 שנים ומחיר המרה של 35 שקל למשך 3 השנים הראשונות. לאחר 3 השנים הראשונות יעודכן מחיר ההמרה ב-10% למחיר של 38.5 שקל. את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום בשיתוף לאומי פרטנרס חתמים ומיטב חיתום.

במקביל מגייסת החברה הון של כ-35 מיליון שקל בדרך של הצעת זכויות, שתעניק לכל בעל מניות אשר מחזיק 13 מניות החברה זכאות לרכוש יחידת זכות אחת הכוללת מניה אחת במחיר של 20 שקל למניה בתוספת כתב אופציה אחד במחיר מימוש של 40 שקל לתקופת מימוש של 18 חודשים ממועד ההנפקה.

חלק מקבוצת בעלי השליטה בחברה, וביניהם רלף האן וליאון רקנאטי הודיעו כי יממשו את זכויותיהם במסגרת הצעת הזכויות.

דוד צור מנכ"ל קמהדע אמר היום: "ההשקעה בקמהדע במסגרת האג"ח להמרה, היא עדות נוספת לאמון שהביע ציבור המשקיעים ובעלי המניות בחוסנה של החברה, בפעילותה וביעדיה העסקיים".

אייל ליבוביץ, סמנכ"ל הכספים: "גיוס האג"ח שהושלם אתמול בהצלחה והצעת הזכויות ישמשו להשלמת תוכניות העבודה של החברה כאמור ויאפשרו לה לשפר משמעותית את תזרים המזומנים בשנים הבאות, במקביל להוזלת עלויות הריבית הצפויות".

קמהדע מתמחה בפיתוח וייצור תרופות ייחודיות הניתנות בהזרקה ו/או באינהלציה לשימושים במצבי חירום רפואיים. מספר ממוצרי החברה משווקים בלמעלה מ-15 מדינות וחלקם נמצאים בשלבים מתקדמים של ניסויים קליניים בארה"ב ואירופה.