טאואר דיווחה על התחלת ייצור של חיישן מתקדם ללקוח חדש

גלובס tv ייצור המוני צפוי להתחיל בתחילת שנת 2010 ■ הייצור יתבצע במתקן הייצור פאב 2 של טאואר בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון ובפלטפורמת ה-CMOS Image Sensors המתקדמת והייחודית של החברה אשר נחשבת גם לרווחית ביותר

טאואר סמיקונדקטור ו-CMOSIS הודיעו היום כי חברת CMOSIS הבלגית החלה בייצור המוני של חיישן ברזולוציה גבוהה (CMV2000). הייצור יתבצע במתקן הייצור פאב 2 של טאואר בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון ובפלטפורמת ה-CMOS Image Sensors המתקדמת והייחודית של החברה. פלטפורמה זו הינה הרווחית ביותר מבין כל פלטפורמות הייצור הקיימות במפעליה של טאואר. ייצור המוני צפוי להתחיל בתחילת שנת 2010. החיישן מיועד לשוק החיישנים התעשייתיים, עבור בקרת ייצור אוטומטית, המוערך בכ-200 מיליון דולר.

"בחרנו בטאואר נוכח טכנולוגיית ה-CMOS המתקדמת שלה והגמישות בתהליך הייצור, שאפשרו לנו לבחון אפשרויות נוספות ולהשיג ביצועים טובים יותר ואמינים יותר. אצל יצרניות שבבים אחרות אתה מחויב להישאר בגבולות טכנולוגיים ברורים," אמר לוק דה-מיי, מנכ"ל CMOSIS. "בנוסף, מצאנו נגישות נוחה לתמיכת המו"פ המצויינת של טאואר ואנו מעריכים מאוד את הזמינות ארוכת הטווח של התהליך אותו היא מציעה."

"CMOSIS, הצוות המוביל שלה והקניין הרוחני (IP) שלה ידועים מאוד בתעשייה. בשילוב עם המומחיות שלנו בפלטפורמת ה-CIS, אנו מסוגלים לתת להם יתרון בשוק בו הם פועלים," אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל קו המוצרים הייחודיים של טאואר סמיקונדקטור. "הדומיננטיות שלנו בתחום זה, בעיקר באירופה, קוריאה וארה"ב, מוכחת בעיקר על-ידי שיתופי-הפעולה הרבים שלנו עם מגוון לקוחות רחב ו-CMOSIS מצטרפת כעת ל'מועדון' של חברות מובילות אשר בחרו בטאואר בשל העליונות של התהליך הייחודי בהשוואה לכל יצרנית שבבים אחרת."

CMOSIS הינה חברה בלגית המספקת חיישנים אופטיים לשווקים תעשייתיים ומקצועיים עבור יישומים המיועדים לבקרת ייצור אוטומטית, שוק הרפואה, לכידת מידע אוטומטית ועוד.