עוד עזיבה בלידר שוקי הון: סוחר האג"ח יונתן איתין עוזב

זאת, בהמשך לפרישתו של מנהל חדר המסחר, יואל קירש, בשבוע שעבר ■ לטענת גורמים בחברה, העזיבה נעשית על רקע חשש העובדים שלידר השקעות תעבור לידי בעלים חדשים שלא יטיבו עם מצבו של בית ההשקעות

עזיבה נוספת בחדר המסחר של בית ההשקעות לידר שוקי הון, המנוהל על ידי דני ברק. ל"גלובס" נודע כי לאחר שמנהל חדר המסחר, יואל קירש, עזב את תפקידו בשבוע שעבר, כעת גם שיונתן איתין, סוחר בדסק האג"ח, עוזב גם כן ויעבור לבית השקעות מתחרה.

לטענת גורמים בחברה, העזיבה נעשית על רקע חשש העובדים שלידר השקעות תעבור לידי בעלים חדשים שלא יטיבו עם מצבו של בית ההשקעות. נזכיר כי ברק עצמו הגיש הצעה לרכישת השליטה בלידר השקעות, זרוע הפעילות של קבוצת שרפ"ג (שרם פודים גרופ), שנקלעה לקשיים.

ברק מעוניין לרכוש את השליטה בלידר כדי לשלוט בלידר שוקי הון - החברה הרווחית היחידה בקבוצה - בה הוא כבר מחזיק 15.5%. מול ברק מתמודד גם איש העסקים דן דוד על השליטה בלידר. השניים היו אמורים להגיש הצעה יחדיו, אולם ברגע האחרון החליטו להגיש הצעות נפרדות.

בינתיים, כשמאבק השליטה על לידר בשיאו, בתי השקעות המתחרים בלידר שוקי הון מנצלים את האי ודאות ומשגרים פניות לחלק מהעובדים תוך ניסיון להעביר אותם לשורותיהם.

כאמור, עזיבתו של איתין מצטרפת לעזיבה של יואל קירש, אותו מחליף היום זאק הרצוג, שהיה אחראי על דסק המקומיים בחדר המסחר של לידר שוקי הון. עדיין לא ברור אם בלידר שוקי הון יחליטו להביא מחליף מבחוץ לקירש, או שמא הרצוג ימשיך לנהל את חדר המסחר.