פרס מפעל חיים לאמרגן ולמפיק הוותיק שמואל צמח

יו"ר אמ"י, יעקב מנדל: "צמח הוא מהראשונים שהפכו את ניהול האמנים והמופעים למקצוע של ממש, ובכך תרם להתמקצעות של התחום כולו"

המפיק הוותיק שמואל צמח יקבל פרס מפעל חיים מטעם איגוד אמני ישראל (אמ"י), באירוע ההצדעה השנתי של ותיקי האיגוד שיתקיים בהיכל התרבות בפתח תקווה ב-24 בחודש. כמדי שנה, תיטול חלק באירוע שורה ארוכה של אמנים ותיקים שתרמו במהלך עשרות שנים לקידום התרבות בישראל.

רשימה חלקית כוללת את יוסף שילוח, שושיק שני, אפי נצר, גבי עמרני, ז'ק כהן, ליא קניג, ג'וזי כץ, לילית נגר, ניקו ניתאי, רן אלירן, שלמה בר שביט, שולמית לבנת ואפילו השחקן מרדכי בן זאב בן ה-94 (אביו של השדרן-שחקן-זמר דורי בן זאב) יעלה לבמה ויבצע קטע משחק במיוחד לאירוע.

שמואל צמח, מבכירי ומראשוני האמרגנים-מפיקים בארץ, קידם במהלך הקריירה רבת השנים שלו עשרות אמנים מובילים בהם אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, "התרנגולים", צמד "הדודאים", ששי קשת ועוד ועוד. כמו כן ייבא מאות מופעים מחו"ל לישראל, ומאות מופעים מהארץ לרחבי העולם.

יו"ר אמ"י, יעקב מנדל, מסר בתגובה על ההחלטה להעניק לשמואל צמח פרס מפעל חיים: "הוא מהראשונים שהפכו את ניהול האמנים והמופעים למקצוע של ממש, ובכך תרם להתמקצעות של התחום כולו. אנו בטוחים שהפרס הוא רק נקודת ציון שממנה ימשיך לפעול במרץ ולהעניק לכולנו רגעי קסם".

ערב ההצדעה השנתי של אמ"י יתקיים, כאמור, בהיכל התרבות בפתח תקווה ב-24 בחודש. מחיר כרטיס: 75 שקלי