פיתוח מואץ לניו-פארם: תפתח 14 סניפים חדשים בתוך שנה וחצי

מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"

רשת ניו-פארם, הנמצאת בשליטת (68.8%) קבוצת המשביר לצרכן, תחנוך בתוך שנה וחצי 14 סניפים חדשים. מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57.

ברבעון הראשון של 2010 תחנוך הרשת סניפים בהרצליה, אשקלון, עפולה וירושלים.

"שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של הרשת. התוכנית שלנו היא לגדול ב-3 השנים הקרובות בעוד 40 סניפים בסך-הכל, שיביאו את הרשת ל-97 סניפים", אומר סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן, נסים חסן.

עוד אומר חסן כי "הפער בין סופר-פארם לניו-פארם היום זה לא האקמולי, הסימילאק או הטיטולים, אלא הלוקיישנים. אנחנו לקראת עליית מדרגה נוספת בנראות ובמיצוב הרשת, שתבוא לידי ביטוי כבר בסניפים שייפתחו ברבעון הראשון של 2010".

יצויין כי בנוסף מתכננת הקבוצה לפתוח 6 סניפים בתוך סניפים של המשביר לצרכן בקניון מלחה, טבריה, קניון אבנת, גרנד קניון, הקריון ורחובות.

באחרונה מינתה הקבוצה את יפתח סרי כמנכ"ל הרשת.

ניו-פארם שמה לה ליעד לחתום את השנה הנוכחית עם מכירות של 1.04 מיליארד שקל. מכירות אלה כוללות את פעילותה של ניו-פארם כזכיינית בתחום הקוסמטיקה בסניפי המשביר לצרכן. יעד המכירות של ניו-פארם ל-2010 עומד על 1.13 מיליארד שקל.