לא מפספסים אף ציוץ: עיתון וירטואלי מאפשר לעקוב אחרי העדכונים בטוויטר

twittertim היא אפליקציה נוספת לשירות המיקרו-בלוגינג המסייעת למשתמשים שאינם מחוברים לשירות כל היום ■ וגם: פלטפורמה פרסומית חדשה שמאפשרת למשווקים למצוא את קהלי היעד הרלוונטיים להם

1. פוסטים שיווקים

הרשת מוצפת במיליוני בלוגים ובמאות אלפי פורומים, המהווים פלטפורמה פרסומית שמאפשרת למשווקים למצוא את קהלי היעד הרלוונטיים להם. האתר Postrelease מתיימר לסייע למפרסמים במשימה הזו, על-ידי כך שהוא מאפשר להם לקחת חלק פעיל בשיחות שמתקיימות ברשת, ולקדם את המותג שלהם במקומות הרלוונטיים. מערכת האתר מאפשרת להם לחפש אחר פוסטים הכוללים מילות מפתח ספציפיות, ולשלב בהם את הפוסטים השיווקים שלהם.

2. החבילה הגיעה

בשורה טובה לחובבי Boxee - המוצר יושק בגרסת בטא ציבורית בתחילת החודש הבא, ויכלול פיצ'רים חדשים. זאת לאחר שנבחן בגרסת אלפא סגורה במשך למעלה משנה. Boxee היא תוכנת מדיה סנטר המבוססת על קוד פתוח, והיא מאפשרת למשתמשים לשלוט בתוכני המדיה שמאוחסנים במחשב האישי או במרחב האינטרנטי ולהביאם לטלוויזיה, כמו גם לתקשר עם משתמשים אחרים בשלל שירותים אינטרנטיים, כגון טוויטר ופייסבוק.

הגרסה המשופרת כוללת ממשק משתמש משופר, אפשרות חיפוש אחר סרט או תוכנית טלוויזיה ספציפית, אפשרות לשמור תוכניות המשודרות באינטרנט למועד מאוחר יותר, ורשימת קיצורים לאפליקציות אהובות. הגרסה הרשמית תשוחרר לציבור בתחילת ינואר.

3. טוויטר אלרט

השירות גוגל Alerts הוא כבר מזמן כלי הכרחי בתיבת הכלים של מפרסמים ומותגים, שמאפשר להם לעשות ניטור לשיחות שמתנהלות עליהם ברשת. השירות החדש Listiti מתיימר להציע את אותו כלי עבור שירות המיקרו בלוגינג טוויטר. על מנת ליהנות מהשירות, משתמשים צריכים להזין באתר את רשימת משתמשי הטוויטר אותה הם רוצים לנטר, להקליד את שאילתת החיפוש בה הם מעוניינים, לדוגמה שם מותג או חברה, ולהוסיף את המייל האישי, והמערכת תשלח להם דואר אלקטרוני בכל פעם שציוץ חדש של אחד מהמשתמשים שברשימות הכיל את מילת החיפוש הרלוונטית. השירות מתעדכן מדי שעה.

4. עיתון טוויטרי

The Twitter Tim.es היא אפליקציה נוספת לטוויטר, שמסייעת למשתמשים, שלא נוהגים להיות מחוברים לשירות כל היום, לעקוב אחר השיחה שמתנהלת ולא לפספס ציוצים חשובים. זאת באמצעות יצירת עיתון וירטואלי אישי לכל משתמש, המתבסס על הציוצים והכתבות מהלינקים שנכללו בציוצים של המשתמשים אחריהם הם עוקבים, וציוצים של מעגלי משתמשים נוספים. כל כתבה מקבלת נוכחות בהתאם לכמות הפעמים שצייצו לגביה. לצד כל כתבה רשום שם המשתמש שצייץ ואת הטוויט המצורף, כמו אפשרות לשלוח ריטוויט או להגיב ישירות מעמוד העיתון.