מנכ"ל סיטי ימשיך לקבל דולר בשנה; העלאה למנהלים בכירים

השינויים בתגמולי הבכירים הם האחרונים בשורת שינויים שבוצעו בוול סטריט, במסגרת מאמצי הבנקים לגבש שיטת תגמולים שתעודד בכירים לרשום ביצועים טובים

סיטיגרופ הודיע אמש (ג') כי העלה את משכורות הבסיס של מנהל הכספים הראשי שלו ושל המנהל השותף של השווקים הגלובליים, וציין שהוא דבק בתוכניתו לשלם למנכ"ל, ויקרם פנדיט, דולר אחד בלבד כמשכורת שנתית.

השינויים בתגמולי הבכירים הם האחרונים בשורת שינויים שבוצעו בוול סטריט, במסגרת מאמצי הבנקים לגבש שיטת תגמולים שתעודד בכירים לרשום ביצועים טובים.

בהודעות מצוינים שמותיהם של חלק ממקבלי 25 חבילות התגמולים שאותן אישר בחודש שעבר קנת פיינברג, המפקח מטעם הממשל על השכר בחברות פיננסיים שקיבלו סיוע ממשלתי במסגרת תוכנית TARP. פיינברג חשף את חבילות התגמולים, אך לא נקב בשמות האנשים שיקבלו אותן.

משכורת הבסיס השנתית של מנהל הכספים הראשי של סיטיגרופ, ג'ון גרספץ', תגדל מ-400 אלף דולר ל-500 אלף דולר החל מנובמבר. משכורת הבסיס השנתית של ג'יימס פורסי תעלה מ-225 אלף דולר ל-475 אלף דולר. גרספץ' יקבל גם מניות בשווי 2.92 מיליון דולר בגין 2009, ופורסי יקבל מניות בשווי 5.4 מיליון דולר. סטיבן וולק, סגן היו"ר, יקבל משכורת בסיס בסך 500 אלף דולר ומניות בשווי 3.4 מיליון דולר.

פנדיט יקבל משכורת בסיס שנתית בסך 1 דולר, ולא יקבל שום מניות. הבנק לא ביקש לאשר חבילת תגמולים גדולה יותר עבור פנדיט, אמר מקור בבנק. אשתקד קיבל פנדיט משכורת בסיס שנתית בסך 958,333 דולר. פיינברג בוחן את חבילות התגמולים של העובדים המתוגמלים ביותר בשבע חברות, כולל סיטיגרופ, שקיבלו כמה הזרמות הון מהממשל.