איך ישפיעו השינויים על מפת התקשורת בישראל?

ועידת ישראל לעסקים 2009 של "גלובס" תעלה דיון מיוחד בנושא, במעמד שר התקשורת, ח"כ משה כחלון

ועידת ישראל לעסקים 2009 של "גלובס", תדון השנה במבני ובמרכיבי מפת התקשורת בישראל. במסגרת הדיון "מפת התקשורת החדשה", יועלו הנושאים המעסיקים כיום את שוק התקשורת בישראל, ותיערך התבוננות מעמיקה לקראת העשור הבא.

בין הנושאים שיעלו לדיון: כיצד ייראה שוק התקשורת בישראל ב-2010 לאור שינויי הבעלות על חברות התקשורת הגדולות, כיצד ישפיע מיזוג יורוקום-בזק על מרחב קבוצות התקשורת, איך ישפיעו השינויים הצפויים על הצרכן, מהי עמדת רשות ההגבלים העסקיים, ועוד.

שוק התקשורת עבר השנה מהפיכה של ממש וחילופי הבעלויות יצרו מבנה שוק שבו פועלות 5 קבוצות תקשורת. משרד התקשורת ורשות ההגבלים מנסים לשמר את מבנה הקבוצות, על מנת לשמור על כמה שיותר שחקנים, וזאת מתוך חשש שצמצום מספר השחקנים רע לתחרות ולצרכן.

מאידך, קבוצת תקשורת שהיא לא מבוססת תשתיות מחייבת את הרגולטור במערכת אכיפה אדוקה על בעלי התשתיות ושמירה על תנאים של רשתות פתוחות לטובת אותם שחקנים חסרי תשתיות.

גד פרץ, כתב התקשורת של "גלובס", ינחה את הדיון שייערך במעמד שר התקשורת, ח"כ משה כחלון. עוד ישתתפו: ריצ'רד הנטר, מנכ"ל נטוויז'ן 013; אבי גבאי, מנכ"ל בזק; הרצל עוזר, מנכ"ל HOT; עו"ד בועז גולן, יועמ"ש לממונה על ההגבלים העסקיים, רשות להגבלים עסקיים; ואלישע ינאי, סגן נשיא בכיר במוטורולה העולמית, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל.

ועידת ישראל לעסקים 2009 מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי. הוועידה תתקיים בין התאריכים 14-13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. להרשמה לוועידה חייגו 5988*.