תקציב האקדמית ת"א עבר מפוגל לשמעוני

על פי החוק האקדמית ת"א-יפו, שמוכרת כמוסד ציבורי, מחויבת בעריכת מכרז כל מספר שנים

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין זכה במכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית ת"א-יפו - כך נודע ל"גלובס". במסגרת המכרז התמודדו על התקציב - בהיקף של כ- 3 מיליון שקל - משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, פוגל אוגילבי ושמעוני-פינקלשטיין. התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום פוגל אוגילבי. על פי החוק האקדמית ת"א-יפו, שמוכרת כמוסד ציבורי, מחויבת בעריכת מכרז כל מספר שנים.

ל"גלובס" נודע עוד, כי במסגרת המכרז נקבעה עמלה ידועה מראש לטיפול בתקציב, כדי לנטרל את האלמנט הכספי כבר בשלבי המכרז. מצד שני, גם היקף הקריאייטיב שהמשרדים נדרשו להציג, היה מצומצם ביותר.