המשחקים של Call of Duty הכניסו 3 מיליארד דולר מ-2003

לדברי יצרנית המשחק אקטיוויז'ן-בליזארד: מאז 2003 נמכרו כ-55 מיליון יחידות מששת החלקים שיצאו בסדרה

סדרת משחקי Call of Duty ממשיכה לשבור שיאים: יצרנית המשחק אקטיוויז'ן-בליזארד הודיעה בסוף השבוע כי ההכנסות העולמיות שלה מהמותג הגיעו ל-3 מיליארד דולר בשש השנים האחרונות. לדברי החברה, מאז 2003 נמכרו כ-55 מיליון יחידות מששת החלקים שיצאו בסדרה.

לפני מספר ימים הודיעה חברת המשחקים כי החלק החדש בסדרה, Modern Warfare 2, שיצא בתחילת החודש, שבר שיא בהיקף מכירותיו בחמשת הימים הראשונים לשיווקו והכניס לחברה 550 מיליון דולר. מדובר בהישג מרשים, לאחר שהמשחק עבר בהכנסות את הכותר Grand Theft Auto 4, שהצליח להכניס 500 מיליון דולר בשבוע הראשון ליציאתו.

Call of Duty הצליח להיות גם המשחק המוביל בהזמנות מראש. אתר אמזון הודיע בתחילת החודש כי 2.4 מיליון יחידות מהמשחק הוזמנו מראש רק בארה"ב. באמזון הודיעו שהכותר הפך למשחק המצליח ביותר בהזמנה מראש, כשהיקף המכירות שלו הוא כפול מהמשחק שהחזיק עד לאחרונה בתואר - שוב, GTA 4.

באקטיוויז'ן-בליזארד לא מסרו כמה יחידות נמכרו מהמשחק החדש אלא רק כי ביום הראשון להפצתו של המשחק נמכרו 4.7 מיליון יחידות בארה"ב ובריטניה בלבד. אנליסטים מעריכים כי עד סוף השנה יימכרו מהמשחק 11-13 מיליון יחידות, מה שעשוי לשפר משמעותית את ביצועי החברה ברבעון האחרון של 2009.