רוצים להבטיח את מקומכם בפיינל-פור של היורוליג? אפשר כבר עכשיו

חברתticket2final תמכור "אופציות" לפיינל-פור של היורוליג במחיר של 5% מעלות הכרטיס ■ אוהדי מכבי יכולים להבטיח את מקומם באמצעות רכישת אופציה במחיר של 20 אירו עבור כרטיס שמחירו 375 אירו

היורוליג חתמה על הסכם עם חברת ticket2final, למכירת אופציות למשחקי הפיינל-פור ב-7-9 במאי 2010 בפאריז. על-פי ההסכם, תמכור ticket2final אופציות לאוהדי 24 הקבוצות של היורוליג במחיר של כ-5% מעלות הכרטיס, ואלו יוכלו להבטיח כבר עכשיו את מקומם באירוע במידה שקבוצתם תעפיל.

לדוגמה, אוהדי מכבי ת"א יכולים להבטיח היום את מקומם באולם ברסי באמצעות רכישת אופציה במחיר של 20.25 אירו עבור כרטיס שמחירו 375 אירו. במידה שמכבי תעפיל לפיינל-פור, יוכלו אותם אוהדים לממש את האופציה ולרכוש את הכרטיס במחיר הנקוב. בכך למעשה מקטינה היורוליג את האפשרות של הגעת כרטיסים לספסרים ולסוחרי כרטיסים. מבחינת האוהד, הדבר היחיד שהוא יכול להפסיד במידה שקבוצתו לא תעפיל הוא את המחיר ששילם עבור האופציה.

ככל שהקבוצה נחשבת לבעלת פחות סיכויים להעפיל, כך יורד מחיר האופציה שעל אוהדי לשלם. למשל, אוהדי לובליאנה שתשחק הערב מול מכבי ת"א יכולים לרכוש אופציה לפיינל-פור עבור 3 אירו בלבד. האופציות היקרות ביותר נכון להיום הן של ברצלונה ופנאתינייקוס - 22.13 אירו עבור אופציה.

בסך הכל תשלם ticket2final ליורוליג 150 אלף אירו עבור 1,200 אופציות לארבע הקבוצות שיעפילו לפיינל-פור (300 כרטיסים לקבוצה), ובנוסף יש לה אפשרות לקבל עוד כמות דומה של כרטיסים ב-150 אלף אירו נוספים.

ההקשר הישראלי לסיפור הוא שני המייסדים של החברה, אורן טל ויניב אוזנה (משמש גם כמנכ"ל ומחזיק במניות), שני ישראלים שמכרו לא מכבר את החברה לחברת הון סיכון רוסית. עד היום עומד היקף הגיוס של החברה על 1.2 מיליון דולר.

החברה חתמה בימים אלו על הסכם למכירת אופציות למשחקי הגביע האנגלי, במסגרתו תמכור אופציות לחצי גמר וגמר הגביע האנגלי שיתקיים ב-2010 באצטדיון וומבלי.