מכירת ה-iPhone בישראל - כבר ביום רביעי הקרוב בחצות

פלאפון תקיים את המכירה במתחם מיוחד בקניון איילון ברמת-גן, ואילו סלקום תבצע את המכירה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב ■ נציגת אפל בארץ, idigital, הודיעה כי המכשירים שיימכרו בחנויות שלה יגיעו תחת מסלולי פלאפון

הספירה לאחור למכירת מכשיר ה-iPhone בישראל בעיצומה. מפעילות הסלולר ונציגת אפל בארץ - idigital - מתכננות פעילויות שונות לקידום המכשיר כבר ביום רביעי הקרוב.

סלקום ופלאפון מתכננות מכירה מיוחדת ל-iPhone בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי השבוע. פלאפון תקיים את המכירה במתחם מיוחד שתבנה בקניון איילון ברמת-גן, ואילו סלקום תבצע את המכירה שלה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב.

מחירו של ה-iPhone טרם פורסם, והמפעילות הסלולריות מתכננות לשמור אותו קרוב לחזה שלהם עד לרגע ההשקה. דבר זה עלול להקשות על הרוכשים הפוטנציאליים, שיצטרכו להגיע ברביעי בלילה לחנויות מבלי לדעת כמה הם הולכים לשלם על הסלולרי הבא שלהם.

iDigital תקיים את המכירות שלה בשתי החנויות שברשותה - בקניון רמת-אביב ובדיזינגוף סנטר. החברה הודיעה היום (א') כי המכשירים שיימכרו בחנויות שלה יגיעו תחת מסלולי חברת פלאפון. iDigital היתה בחודשים האחרונים במגעים עם פרטנר וסלקום למכירת המכשיר, אך המשא-ומתן בין החברות לא צלח.

במסגרת שיתוף-הפעולה, לקוחות פלאפון יוכלו ליהנות מהדרכות ש-iDigital תעביר לקהל הרחב, בהן יוצגו הידע והכלים להפעלת ה-iPhone, שיתקיימו 3 פעמים בשבוע בקניון רמת-אביב, ובקרוב גם בחנות החדשה בגרנד קניון בחיפה.

"אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם חברת פלאפון ובטוחים כי זוהי שותפות ארוכת-טווח, ממנה הצרכן ייהנה מעולמות תוכן חדשים ומרתקים", אמר ערן תור, מנכ"ל iDigital. לדבריו, "עם השקת ה-iPhone בארץ, אנו שמחים להעמיד לצרכן הישראלי את חוויית המותג העולמי, יחד עם מגוון המותגים המובילים בעולם סביב האקססוריז ל-iPhone, ואת התמיכה והידע לשימוש אולטימטיבי במכשיר".

בניגוד לסלקום ופלאפון, פרטנר לא מתכננת "לילה לבן" של מכירות ל-iPhone, אולם היא תרחיב את שעות הפעילות ואת מתן השירות ללקוחות ביום ההשקה של המכשיר.