שלדון אדלסון מגיע לארץ לרגל הרחבת תפוצת "ישראל היום"

אדלסון יגיע לאירוע חגיגי של העיתון שבבעלותו, שעפ"י הערכות עומד לקראת עלייה בתפוצת מהדורת סוף השבוע לתפוצה בסדר הגודל של העיתון היומי - 250 אלף גיליונות

שלדון אדלסון מגיע לישראל, ככל הנראה לקראת הגדלת תפוצת מוסף סוף השבוע של "ישראל היום". אדלסון יגיע לאירוע חגיגי של העיתון שבבעלותו ויישא לראשונה דברים בפני 500 אנשים מהקהילה העסקית הישראלית. האירוע יתקיים לקראת סוף דצמבר, וינאם בו גם מו"ל העיתון אשר בהרב.

מאז הושקה מהדורת סוף השבוע של "ישראל היום" לפני כ-3 שבועות, היא הופצה בכ-100 אלף עותקים.

על-פי ההערכה, הגעתו של אדלסון לארץ משקפת עלייה בתפוצה, ומהדורת סוף השבוע של "ישראל היום" צפויה להיות מופצת בסדר הגודל של העיתון היומי - 250 אלף גיליונות. לפי שעה, מהדורת סוף השבוע עדיין מחולקת בחינם.

מהדורת סוף השבוע של "ישראל היום" כוללת מוסף פוליטי ומוסף מגזיני, בדומה לעיתוני הטבלואיד האחרים, "מעריב" ו"ידיעות אחרונות". לקראת ההשקה גויסו לעיתון כותבים ואנשי צוות בולטים, ובהם עידו רוזנבלום, זיו קורן ויובל אברמוביץ'.

באחרונה נודע כי "ישראל היום" והאתר וואלה החלו לשתף פעולה. שיתוף-הפעולה בין הצדדים יתקיים הן ברמה התוכנית והן ברמה השיווקית, כך שתכנים של וואלה יופיעו בעיתון "ישראל היום", ואילו תכני העיתון יופיעו גם באתר. עוד נודע כי שני הצדדים יהיו מחוייבים לקידום ופרסום הדדי.

ב"ישראל היום" לא הגיבו לדברים.