בזכות העוזר האישי: פייג'-וונס גייסה 6.5 מיליון דולר מפיטנגו

המוצר של פייג'-וונס, Personal Assistant, הוא אפליקציה וובית וסלולרית שמתאימה ל-iPhone, בלקברי ואנדרואיד ■ האפליקציה היא מעין עוזר אינטרנטי אישי, שמאפשר להם להגיע לכל המידע האישי בקליק אחד

הסטארט-אפ Page Once השלים סבב גיוס של 6.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון פיטנגו. עם השלמת הגיוס יצטרף לדירקטוריון החברה איתן בק, שותף בפיטנגו. סכום זה מצטרף ל-1.5 מיליון דולר, אותם גייסה החברה ב-2008 מהמשקיעים הפרטיים לירון פטרושקה ובובי לנט.

את החברה הקים ב-2007 גיא גולדשטיין, שמשמש גם כמנכ"ל שלה. המוצר של פייג'-וונס, שקרוי Personal Assistant, הוא אפליקציה וובית וסלולרית, שמתאימה לטלפונים ניידים חכמים, כגון אייפון, בלקברי ואנדרואיד, וגם למכשירי סלולר שמבוססים על מערכת וינדוס מובייל.

האפליקציה היא למעשה מעין עוזר אינטרנטי אישי, שמאפשר להם להגיע לכל המידע האישי בקליק אחד, החל מגישה לחשבון הבנק האישי, דרך מידע פיננסי וכלה בלוחות זמנים של טיסות.

כך, באמצעות שם משתמש וסיסמה מתאפשרת גישה אוטומטית למידע אישי. הטכנולוגיה של המוצר מאפשרת גישה למקורות שונים תלויי סיסמה והיא אוגרת אותם באופן מאובטח תחת שם משתמש אחד.

מודל פרסומות ומודל חינמי

משתמשים מקבלים אף התראות תוכנה, שמודיעות להם על חשבונות שהגיע מועד תשלומם, שינויים בלוח זמני טיסות מתוכננות, או שימוש חריג בכרטיס האשראי שלהם, שעשוי להצביע על גניבה. המוצרים של פייג'-וונס מוצעים בגרסה חינמית, המבוססת על פרסומות, או תמורת תשלום וללא פרסומות.

לדברי גולדשטיין, "מיליון משתמשים רשומים הם ציון דרך משמעותי עבורנו, שמראה שאנו מובילים בתחום של ניהול מידע פיננסי אישי על-גבי טלפונים ניידים. המטרה שלנו היא לשלוט בתחום ניהול המידע האישי בטלפונים ניידים".

בק הוסיף כי "פיטנגו זיהתה את תחום האינטרנט הנייד כשוק הצומח במהירות ואנו שמחים לעבוד יחד עם חברה המובילה בתחום".