עפרה שטראוס: "להיות ירוק זה באופנה, ובשטראוס צפו את זה"

יו"ר קבוצת שטראוס בפאנל בנושא חדשנות: "חדשנות ישראלית היא בשבילי היי-טק וסטארט-אפים - אף פעם לא חשבתי על זה בהקשר שלנו"

"להיות ירוק זה עכשיו באופנה, אבל אנחנו בשטראוס צפינו את זה" - כך אמרה עפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס, בפאנל Enhancing Innovation for Sustainable Growth בוועידת העסקים השנתית של "גלובס" לשנת 2009 הנערכת בתל-אביב.

"אני צריכה לדאוג לרווחיות ולצמיחה. חדשנות ישראלית היא בשבילי היי-טק וסטארט-אפים - אף פעם לא חשבתי על זה בהקשר שלנו", אמרה שטראוס.

לדבריה, "דאגנו בשנה וחצי האחרונה רק על שמירה על הנכסים שלנו ולא על צמיחה. אומרים שאנחנו בשלב של אחרי הסערה".

"בשבילי ישראל היא הבית", הוסיפה שטראוס, "ואנחנו רוצים להבטיח כי גם עוד 100 שנים נהיה פה. ישראל מיוחדת והאנשים פה מכל העולם - כך הצלחנו ליצור חברה בינלאומית. כשיש לנו חברת קפה בברזיל ואנחנו מוכרים קפה לברזילאים - יש לנו כבוד אליהם ולמסורת שלהם. להיות חדשני זה להיות הראשון במקום מסוים".