סוף השבוע הגדול של קשת: 25.4% רייטינג ל"ארץ נהדרת"

"האח הגדול", בשידור הראשון שלה במוצאי שבת העונה, הביאה 29% רייטינג ■ "אולפן שישי" זכתה לרייטינג של 18%

קשת בהחלט עושה טוב לסוף השבוע, אך השאלה היא האם סוף השבוע עושה טוב לקשת. עם חילופי הימים, מצליחה זכיינית ערוץ 2 להביא את שיממון ערב שבת לשיאי רייטינג שלא נראו כמותם מאז שלהי 2007.

"ארץ נהדרת", שבקשת ככל הנראה ייחלו להפיק ממנה 30% לפחות, מביאה 25.4%, ולו רק בגלל המשבצת שבשנתיים האחרונות נשלטה בלא הצלחה על-ידי רשת. על-פי ההערכה כבר בשבועות הקרובים, צפוי המספר לגדול.

לוח השידורים של קשת בסוף השבוע האחרון היה בית-ספר לטלוויזיה.

מערך קידומי שכלל הופעות של כוכבי לוח השישבת לאורך כל 4 הימים וחיזוק של שני הימים הבעייתיים מתחילתם עם תוכנית הבוקר ועד רדת הלילה, על מנת שאף אחד לא יעביר ערוץ. למרות הנתונים המוצלחים בהחלט, קשת לא יכולה לנוח בחודשים הקרובים והיא תצטרך להמשיך ולחדד את הלוח היקר והמורכב.

"האח הגדול", עם שלוש תוכניות בשבוע האחרון, זוכה לממוצע של 30%, כאשר התוכנית הנצפית ביותר הייתה ביום ראשון - 30.7% והתוכנית הפחות נצפית היא זו ששודרה במוצ"ש והביאה כ-29% צפייה. שוב, כנראה עדיין עניין של הרגל.

מעצמות הרייטינג של קשת השבוע, השכיחו כמעט לחלוטין שהשבוע גם נערך הגמר ה"גדול" של "הישרדות". ערוץ 10 השקיע אמנם למעלה ממיליון שקל באירוע המפואר שנערך בהיכל נוקיה בתל-אביב, אולם הצליח להביא רק 22.2% רייטינג.

השבוע בסימן קשת (5 ימים בסך הכל לזכיינית השבוע), הביא עדנה גם לחדשות 2, עם אחד השבועות המוצלחים מבחינתה בשנים האחרונות. "חדשות השבת", מחממות את "האח הגדול" ומביאות 23.7%, "אולפן שישי" עם 18% מרשימים וחדשות 2 בהובלתה של יונית לוי סוגרת את השבוע עם ממוצע של 19.5% צפייה.

השבוע הנוכחי, יהיה שבוע המבחן של רשת. הזכיינית, שתעבור ל-3 ימי שידור, צפויה ליהנות משאריות הצופים שיבואו היום לחפש את "האח הגדול".

אחת השאלות הגדולות היא כמה תעשה "הכל דבש" המצופה שתעלה מחר.

רשת, באופן צפוי, סוגרת שבוע חלש במיוחד ומצליחה להשחיל לעשירייה הראשונה של השבוע רק שתי תוכניות.

אברי גלעד מצליח להתייצב על נתון "מעולה", של 17.8%, ואילו "צחוק מעבודה" הביאה בספיישל/לקט 17.4% צפייה.

22