האם הדואר יפטר את מתמודדת "האח הגדול" הילה איפרגן?

איפרגן הביעה בתוכנית שאט-נפש מהלקוחות "הרוסים והאשכנתוזים", לדבריה ■ איפרגן לא נחשבת לעובדת מן המניין בדואר ישראל, אלא עובדת בסוכנות המספקת שירותי פקידות לדואר

דואר ישראל בוחן את פיטוריה של מתמודדת "האח הגדול", הילה איפרגן, לצד הגשת תביעה נגדה. זאת לאחר שעברה על נהלי החברה ופגעה, על-פי הדואר, בלקוחות השירות.

הנהלת הדואר ביקשה מהפקת התוכנית להעביר לאיפרגן מסר שתחזור בה מדבריה, אולם זו סירבה.

איפרגן סיפרה בתוכנית כיצד הגיעה אישה מבוגרת עם 70 אלף שקל לסניף הדואר בו היא עובדת, ולאחר שהתעצלה לספור את הכסף, אמרה לה כי מכונת הספירה מקולקלת ושילחה אותה לסניף אחר. כמו כן הביעה איפרגן שאט-נפש מהלקוחות "הרוסים והאשכנתוזים", לדבריה.

איפרגן לא נחשבת לעובדת מן המניין בדואר, אלא עובדת של סוכנות המספקת שירותי פקידות לדואר.

"דואר ישראל רואה בחומרה את הדברים שנאמרו על-ידה. בהקשר זה חשוב לציין כי הילה איפרגן אינה עובדת דואר מן המניין. הגברת איפרגן הינה עובדת קבלן המועסקת על-ידי סוכנות דואר ולא על-ידי דואר ישראל", מסרה דוברת הדואר, מירב לפידות. "הדברים שנאמרו על-ידה, הנוגעים ליחס ולרמת השירות שהיא נותנת ללקוחות, עומדים בניגוד מוחלט לרמת השירות הגבוהה הניתנת על-ידי עובדי דואר ישראל".

לדברי לפידות, "חברת דואר ישראל מסתייגת מאמירותיה של איפרגן בנוגע ליחסה ללקוחות, ורואה בחומרה את העובדה שסגרה את סוכנות הדואר בתואנת-שווא שקרית על מנת ללכת לאודישנים".

לפידות דרשה מהפקת "האח הגדול, חברת קופרמן הפקות, "להימנע כלל ועיקר מאזכור העסקתה של איפרגן כעובדת דואר. אנו שבים ומדגישים, הילה איפרגן אינה עובדת הדואר. במקרה שדבריה יחזרו בתוכניות הבאות ולאור אמירותיה המקוממות, תישקל המשך העסקתה בעתיד בסוכנות הדואר לאחר יציאתה מבית 'האח הגדול'".

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "אנו מבינים את טענות רשות הדואר, אך סבורים כי עליהם להמתין עד ליציאתה של הילה מהבית על מנת לברר מולה את הדברים ולהשמיע בפניה את טענותיהם".