מארגנים כנסים דרך טוויטר: Vevite מאפשר יצירה של אירועים ומשלוח הזמנות

וגם: קהילת ההערות - Reframeit הוא תוסף חדש לדפדפן, שמאפשר למשתמשים להדגיש טקסט בכתבות שהם קוראים באינטרנט, ולהוסיף הערות בטור צדדי

1. עשה לך כנס

מארגני כנסים שמעוניינים לפרסמם ולקדמם באינטרנט ימצאו עניין בשירות Vevite החדש. השירות מאפשר יצירה של אירועים חדשים ומשלוח הזמנות לחברים בטוויטר. כדי להשתמש בשירות יש להזין את שם האירוע, לספק מידע בסיסי לגביו, ולשלוח למוזמנים. מקבלי ההזמנות יכולים לאשר הגעה דרך טוויטר. בעמוד הראשי של אתר השירות מתפרסמים האירועים הפופולריים ביותר והאירועים החדשים ביותר.

2. אייפון מוסיקלי

אפליקציית האייפון Youzik מציעה למשתמשים נגישות למוזיקה ישראלית ללא הגבלה. האפליקציה כוללת אלפי אומנים ועשרות אלפי שירים, ומאפשרת למשתמשים לחפש אומן או שיר מסוים, ולשמוע את השיר בסטרימינג. זאת, תמורת תשלום חודשי של כ-25 שקל. השירות, שמוצע גם כאפליקציית פייסבוק, הוא יוזמה של היזם והמוזיקאי אלון לוין. ל-Youzik הסכמי תוכן עם הליקון, הד ארצי ו-NMC, וכן עם יוצרים עצמאיים. השירות מאפשר גם להתעדכן בחדשות מוזיקה ובלוח הופעות חיות, לצפות במילות השירים, לקבל המלצות ולבנות רשימות השמעה.

3. קהילת ההערות

Reframeit הוא תוסף חדש לדפדפן, שמאפשר למשתמשים להדגיש טקסט בכתבות שהם קוראים באינטרנט, ולהוסיף הערות בטור צדדי. ההערות יכולות להיות פרטיות, ציבוריות או חשופות למספר מוגבל של משתמשים. התוסף כולל פיצ'ר שדומה לטוויטר, ומאפשר למשתמשים לעקוב אחר הערות של משתמשים אחרים. ניתן לייבא אליו חברים מג'ימייל או פייסבוק. התוסף עובד עם הדפדפנים אקספלורר, פיירפוקס, כרום וספארי, ומאפשר ליצרני תוכן ליצור מעין קהילה וירטואלית באתר שלהם. ענקית האינטרנט גוגל מציעה שירות דומה, שמכונה Sidewiki.

4. מי בסביבה?

אפליקציית האייפון Gowalla מאפשרת למשתמשים להודיע לחברים שלהם איפה הם נמצאים בכל רגע נתון, בין אם במספרה, במסעדה או בעבודה, ולקבל נקודות זכות. האפליקציה לא דורשת מהמשתמשים להזין כתובות, אלא מתבססת על ה-GPS שמאתר את המיקום באופן אוטומטי. בנוסף, קיים בה פיצ'ר שמציג מסלולים מבוססי תוכן גולשים, דבר שיכול לסייע, למשל, לתיירים. בשוק הזה קיימות מספר אפליקציות מתחרות, כאשר המוכרות הן Foursquare ו-Going של AOL.

5. מלך הטוויטר

שירות Tagnic מוסיף פיצ'ר חברתי-משחקי לשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר. כדי להנות מהשירות יש להירשם באמצעות חשבון הטוויטר האישי, ולהתחיל לתייג אנשים, בדומה לתגיות הנושאיות שמאפיינות את טוויטר. משתמשים יכולים להוסיף לכל חבר שם תואר שמאפיין אותו, באמצעות הסימן ומילה שמוצמדת אליו. התיאורים מצטרפים לפרופיל האישי של המשתמשים בשירות.