מיכה לזר נבחר לתפקיד היו"ר הזמני של חברת חשמל

היו"ר הנוכחי של החברה, רו"ח מוטי פרידמן יפרוש בסוף החודש ובין השמות שהועלו כמועמדים להחליפו ח"כ לשעבר רענן כהן ואלוף במיל' יפתח רון טל

דירקטוריון חברת החשמל בחר במיכה לזר לתפקיד היו"ר הזמני של חברת חשמל. היוזמה למינויו של לזר, עליה דווח לראשונה ב"גלובס", באה על רקע אי הסכמה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר יובל שטייניץ והשר התשתיות עוזי לנדאו על מועמד לתפקיד היו"ר הקבוע.

היו"ר הנוכחי של החברה, רו"ח מוטי פרידמן יפרוש בסוף החודש ובין השמות שהועלו כמועמדים להחליפו ח"כ לשעבר רענן כהן ואלוף במיל' יפתח רון טל.

גורמים התומכים במינויו של לזר אמרו ל"גלובס" כי לא מן הנמנע שימונה לתפקיד באופן קבוע בתום תקופת מעבר. לזר, יליד 1945, הנהנה מהערכה מקצועית רבה מכהן כיום כיו"ר ועדת הכספים, ההנפקות והמאזן של הדירקטוריון.

כמו כן, ממלא לזר שורה של תפקידים בועדת מכרזים, בועדת נכסים ובינוי, בועדת ארגון כוח אדם ונהלים ובוועדה לבחינת התחייבויות אקטואריות. לזר הוא שותף במשרד רו"ח שטראוס לזר הנחשב לאחד מעשרת משרדי רואי החשבון הגדולים בישראל. הוא נמצא בקשרי עבודה הדוקים עם יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שאף מינה אותו לתפקיד במרץ 2001. בנוסף הוא מכהן כדירקטור בחברות גרנית הכרמל, סונול, סופרגז ומודגל.