בן 4 טבע בבריכת מלון בטבריה - מצבו קשה

חופשת סוף השבוע של משפחה ממרכז הארץ שהגיעה למלון "ליאונרדו קלאב" בטבריה הסתיימה באסון לאחר שבנם בן ה-4 טבע בבריכת המלון ■ הילד פונה לבית החולים "העמק" בעפולה במצב קשה מאד, שם נאבקים הרופאים על חייו

אסון בחופשת סוף השבוע: ילד בן 4 טבע בבריכת בית המלון בו שהה עם הוריו בטבריה. המציל חילץ אותו מקרקעית הבריכה כשהוא ללא הכרה, וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים "העמק" בעפולה, שם עדיין נאבקים הרופאים על חייו.

האירוע התרחש סמוך לשעה 13:00 בבריכה של בית המלון "ליאונרדו קלאב", הממוקם על שפת הכנרת במרכז טבריה. אחד המצילים זיהה לפתע את הילד, בן 4 ממרכז הארץ, כשהוא ללא תנועה בתוך הבריכה. בשלב זה לא ברור כיצד הגיע הילד לקרקעית הבריכה, אולם המציל זינק למים, משה את הילד כשהוא ללא הכרה והחל לבצע בו החייאה.

במקביל הוזעק למקום צוות של מד"א-ירדן שהצטרף למאמצי ההחייאה. לאחר דקות ארוכות התייצב מצבו של הילד ואנשי מד"א פינו אותו כשהוא מונשם לבית החולים "העמק" בעפולה. מבית החולים נמסר כי הילד עדיין עובר החייאה בלחץ גבוה ומצבו מוגדר קשה מאד.

"פשוט לא שמו לב לרגע"

צורי נבות, פראמדיק מד"א-ירדן שהגיע לזירת האירוע, סיפר לחדשות 2 באינטרנט כי "היינו במהלך אירוע אחר, לא דחוף, ואז הגיעה הקריאה על הטביעה. נסענו למלון שנמצא מול תחנת מד"א טבריה, כשבמקביל הוזעק למקום צוות עם רופא מהתחנה. כשהגענו למקום הילד כבר היה מחוץ לבריכה, כשהרופא והמציל מבצעים בו החייאה. הוא היה עם דופק אבל מחוסר הכרה וללא נשימה".

"ההורים שלו היו לידנו כל הזמן במהלך ההחייאה, הם היו בלחץ גדול אבל נתנו לנו מרחב פעולה כדי להציל את הילד", סיפר הפראמדיק. "פינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם במצב יציב. לא ברור איך הגיע הילד לבריכה, כנראה שפשוט לא שמו לב לרגע".