בעיית הזמן והמקום של פייסבוק

המצפן של פייסבוק מסמן לה שהעתיד שלה מבוסס-מיקום. של כולנו

כל מה שלא עבד פעם בשיווק מבוסס-מיקום בסלולרי, מתחיל לרוץ עכשיו. הבאזז של גוגל, עלה עם גרסת סלולר מותאמת-מיקום עם חיבור ישיר למפה. במקביל, אנחנו רואים את עלייתן של הרשתות מבוססות המיקום כדוגמת Foursquare ו-Gowalla, והחיבור לטוויטר. במיוחד פורסקוור. וההוכחה הכי טובה לכך שזה הולך להיות דבר גדול ומשפיע היא ההזדרזות פייסבוק להכניס את האלמנט הגיאוגרפי. תכל'ס, אנחנו כבר רואים לא מעט תנועה לעסקים כתוצאה משירותים מבוססי מיקום - מה שלא ראינו בעבר.

ניצול יכולת ההתמצאות הגיאוגרפית של הסמארטפונים היא אולי החוליה המקשרת הכי חשובה בין מחשבי השולחן של היום לבין מעבר מסיבי של כל הפעילות לטלפון הנייד, מהאינטרנט לאאוטרנט. אפשר להבין למה פייסבוק, שיש לה תשתית בת-תשתית בעולם המדיה החברתית, מבינה את הכיוון ומוסיפה לעצמה מצפן, ערב הפיכתה לעוד יבשת חשובה במפת האון-ליין העולמית, הנפקה, רכישות מיזוגים וכל השאר. פייסבוק על המפה.