דיווח: "חיזבאללה ביטל חיסול בכיר ישראלי בגלל עצירת המשט לעזה"

כך מדווח העיתון "אל-ראי" היוצא לאור בכווית ■ גורם בכיר בחיזבאללה שהתראיין לעיתון, סיפר כי ביום החיסול המיועד, שהתה אותה מטרה באתר נופש, וחייה ניצלו ברגע האחרון לאחר שחוליית החיסול קיבלה הוראה לבטל את הפעולה

העיתון "אל-ראי" היוצא לאור בכווית דיווח הבוקר כי חיזבאללה ביטל ברגע האחרון תוכנית להתנקש בבכיר ישראלי. גורם בכיר בחיזבאללה שהתראיין לעיתון, סיפר כי ביום החיסול המיועד, שהתה אותה מטרה באתר נופש, וחייה ניצלו ברגע האחרון לאחר שחוליית החיסול קיבלה הוראה לבטל את הפעולה.

"הפעולה בוטלה בשל ההשתלטות הישראלית על ספינת המרמרה", סיפר אותו גורם, "לא רצינו להסיט את תשומת הלב התקשורתית מהתמונות הקשות שנראו על הספינה לחיסול של אותה אישיות בכירה, שוודאי הייתה תופסת כותרות". בכיר חיזבאללה הוסיף כי אותה אישיות אף נקראה מאתר הנופש בו שהתה לת"א, על מנת לקחת חלק בהערכות המצב בעקבות ההשתלטות על ספינת המרמרה.

"כל אבן בישראל תרעד"

במהלך הראיון המשיך בכיר החיזבאללה לאיים על ישראל. "כל ניסיון חיסול של נסראללה או מי מאנשינו יגרום לכך שכל אבן בישראל תרעד", הצהיר, "יש לנו נשק שמגיע לכל פינה בישראל". הבכיר אף הוסיף כי כל פעולה ישראלית כנגד בכירים בלבנון תהווה הפרה בוטה של החלטת האו"ם 1701, ההחלטה על הפסקת האש בתום מלחמת לבנון השנייה.

הגורם הצהיר כי הפעם לא ימתינו אנשי חיזבאללה לנקום בישראל במידה שזו תתנקש באחד מבכירי הארגון. "יש לנו תוכניות לפגיעה ישירה ומהירה בישראל באם זו תחליט לפעול נגדנו", סיכם.