אדלר-חומסקי משיק קמפיין מבוסס פורסקוור לסיאט

בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל

משרד הפרסום אדלר-חומסקי משיק קמפיין מבוסס פורסקוור למותג הרכב סיאט.

פורסקוור היא רשת חברתית מבוססת אפליקציות סלולר, המאפשרת לכל בעל פרופיל רשום לעדכן את חבריו במיקומו בכל רגע נתון, בין אם זה מסעדה, משרד, חדר כושר או אפילו הבית הפרטי. מאפיין שיתוף תוכן הגולשים תלוי מיקום הוא החידוש המרכזי. פעולת העידכון במקום נקראת "צ'ק-אין".

שירות נוסף שכלול בפורסקוור הוא צבירה של תגים (badges) ונקודות וירטואליות עבור ביצוע פעולות. ה-badge הנחשק ביותר הוא תג "ראש העיר", הניתן למשתמש אשר ביצע הכי הרבה פעמים "צק-אין" במקום מסוים. השירות זמין דרך אפליקציות המותאמות ל-iPhone, אנדרואיד, בלקברי וטלפונים חכמים נוספים, וגם נתמך דרך אתר אינטרנט.

בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בתל-אביב על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור. מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל. 20 משתמשים נוספים, בעלי מספר ה"צ'ק-אין" הגדול ביותר, יזכו בכרטיסים להופעות.

קמפיינים מבוססי פורסקוור הם טרנד שמתחיל לתפוס אצל החברות המסחריות הגדולות בעולם. סטארבאקס, לדוגמה, מעניקה ל"ראש העיר" של סניפיה הנחה של 1 דולר בכל קנייה.