4 שבועות לאחר שעלתה לאוויר, התוכנית "מכסחי הטייקונים", בהגשת כתבי "גלובס" שי ניב ודרור פויר, מחפשת שם חדש.
"אנחנו מרגישים שהשם של התוכנית עושה קצת הנחה לכל מי שהוא אינו טייקון, ולכן אנחנו מכריזים על קמפיין לשינוי השם", אומרים המגישים בתוכנית האחרונה שעלתה היום (ה') לאוויר בגלובס TV.
גולשי אתר "גלובס" מוזמנים לקחת חלק בקמפיין לבחירת השם החדש ולהגיש הצעות בדף הפייסבוק של "גלובס", בכתובת: www.facebook.com/globes.online.
השם המוצע אמור להיות קצר (2-3 מילים), שנון ו"בועט". מציע השם הנבחר יתוגמל בארוחה זוגית במסעדה יוקרתית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.