כלל משפרת הצעת הרכש לכלל פיננסים ב-36% ל-4.5 ש' למניה

דירקטוריון כלל ביטוח אישר הערב את עדכון הצעת הרכש לרמה הגבוהה בכ-14% מעל מחיר המניה בסיום המסחר, לאחר שהשלימה עליה של 39% מאז ההודעה הראשונית על הצעת הרכש

כלל ביטוח צפויה לפרסם הערב הצעת רכש מעודכנת לכלל פיננסים . ל"גלובס" נודע כי דירקטוריון החברה אישר הערב כי הצעת הרכש המעודכנת תעמוד על 4.5 שקל למניה במקום 3.3 שקל למניה בהצעה הראשונית. המחיר החדש גבוה בכ-36% מההצעה הראשונה ובכ-14% מעל מחיר המניה של בית ההשקעות נכון לסוף יום המסחר היום.

נציין כי מאז פורסמה הצעת הרכש לכלל פיננסים, עלתה מניית החברה בכ-39%. כמו כן, שווי החברה הנובע מההצעה החדשה משקף לחברה שווי גבוה מההון העצמי שלה. כלל פרסמה את הצעת הרכש המלאה המקורית ב-14 בספטמבר. היקף הצעת הרכש המעודכנת עומד על כ-91.5 מיליון שקל.

כלל ביטוח, בניהול שי טלמון, מחזיקה בכ-81.6% ממניות בית ההשקעות ששוויו בבורסה עומד הערב על כ-441 מיליון שקל. מנכ"ל כלל פיננסים הוא טל רז. החזקות הציבור בבית ההשקעות של קבוצת אי.די.בי מסתכמות בכ-18.4%.

כלל פיננסים הונפק בשנת 2007 לפי שווי של 1.35 מיליארד שקל לאחר הכסף, ומאז איבדה המניה שיעור ניכר משערה. את המחצית הראשונה של השנה סיים כלל פיננסים עם רווח תפעולי של 12.8 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 20 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.