לאחר 5 שנים: רה"מ לשעבר אריאל שרון הועבר לחוות השקמים

משפחתו ביקשה לסיים את אשפוזו בביה"ח בתל השומר בו הוא מצוי כבר 4 שנים - לאחר שהועבר אליו בתום הטיפול בביה"ח הדסה בירושלים ■ שיירתו אובטחה ע"י השב"כ

כמעט 5 שנים לאחר שנפל לתרדמת ו-4 שנים לאחר שהועבר למרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר, "שוחרר" הבוקר ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון מאישפוזו הרפואי והועבר להמשך טיפול בביתו בחוות השקמים - כך על פי בקשת משפחתו.

שרון הגיע הבוקר סמוך לשעה 7:30 לביתו שם ישהה מעתה ויטופל על ידי בניו. על פי גורמים בבית החולים, שרון יועבר בתקופה הקרובה לביקורים תכופים בבית החולים על מנת לפקח על מצבו - אך המטרה היא לאפשר בטווח זמנים נראה לעין את הישארותו בחווה והעברת הטיפולים הנדרשים לשם.

"כוונת בני המשפחה היא ליצור - בהדרכת ובפיקוח צוות בית החולים - סביבה רפואית וסיעודית מתאימה שתאפשר בהדרגה את חזרתו של מר שרון לחווה", נכתב אמש בהודעת בית החולים.

כיאה לשיירה המובילה ראש ממשלה, אובטחה העברתו של שרון לחוות השקמים ע"י השב"כ ולא נמסרה שעת הנסיעה המדוייקת, ככל הנראה על מנת למנוע העברת מידע לגורמים עוינים וכן כדי לנסות ולמנוע פירסום תמונות עדכניות של ראש הממשלה לשעבר במצבו הנוכחי לאחר שנים של אישפוז.