מהומה בש"ס: "אמסלם גרוע מלפיד"; אמסלם: זו דיקטטורה

אמסלם לגלי צה"ל: "יש פה שתיקת כבשים ואני לא יכול לשתוק יותר" ■ ביטאון ש"ס: "דרכו אינה דרכנו"

מרד בש"ס? ח"כ חיים אמסלם המשיך לתקוף היום (ה') בראיון לגלי צה"ל את יו"ר התנועה אלי ישי ואמר כי ישי ממנף "שלטון דיקטטורה". אמסלם קרא לאחרונה לציבור החרדי לצאת לעבוד ובתגובה איים הרב עובדיה יוסף להדיחו מהמפלגה, אולם אמסלם מסרב להתפטר מהכנסת.

"הרב עובדיה מוקף ביועצים רבים שמסיתים כנגד כל מה שהוא לא מתאים לאג'נדה שלהם", אמר אמסלם לגלי צה"ל. "אין לרב למעשה מקורות מידע עצמאיים. הוא מקשיב רק לאותם אנשים שמטפטפים לאוזניו. אני מוכן לשבת עם הרב עובדיה בארבע עיניים ולהשמיע לו את כל מה שלא משמיעים לו ומסתירים ממנו. אני רוצה להסביר לרב שחברי תנועת ש"ס, יציר כפיו, אלה שאמורה להחזיר עטרה ליושנה כשכבוד הספרדים מושפל עד עפר מתנהגים כמו שפנים של המפלגה הליטאית. יש פה שתיקת כבשים ואני לא יכול לשתוק יותר".

בש"ס מסרו בתגובה לגלי צה"ל כי דבריו של אמסלם "אינם ראויים להתייחסות". בינתיים, בביטאון ש"ס, "יום ליום", נכתבו דברים המכפישים את אמסלם: בביטאון נכתב: "אל מסע ההסתה המתוקשר המתנהל כבר שנים כנגד הציבור החרדי ולומדי התורה הצטרף בחודשים האחרונים שחקן חיזוק חדש ומבטיח. הרכש החדש שהתיישב בשולחנם של זוללי החרדים, כמה מפתיע, נראה בעצמו כחרדי אדוק לכל דבר! קריאתם של גדולי התורה במהלך השבוע האחרון נועדה להבהיר מעל לכל ספק: דרכו אינה דרכנו. הוא גרוע מיאיר לפיד".