030 אלי עזור איש עסקים, בעלי "צ'רלטון", "ישראל פוסט" ומבעלי רדיו ללא הפסקה

הרחק מאור הזרקורים עזור המשיך לבסס את עצמו בכל ענפי המדיה, תוך לחימה עיקשת בכמה חזיתות

המיני אימפריה התקשורתית של אלי עזור סיפקה השנה את הסחורה: צ'רלטון העלתה ערוץ HD חדש, החינמון "ישראל פוסט" יצא מהמרכולים ואפילו הגיע לפתחי לא מעט דלתות. אלה שניבאו את התפוגגותו התבדו והוא הולך וצובר תאוצה גם בסקרי ה-TGI. במוסד הוותיק "הג'רוזלם פוסט" הושקעו 5 מיליון שקל באתר מחודש ועדכני, ונעשה מהלך שיווקי נרחב שליווה השקה מוצלחת של העיתון בגרסת אנגלית קלה.

רדיו ללא הפסקה המשיכה להיות דומיננטית בשוק הרדיו האזורי. לצד 103 שהמשיכה לרשום אחוזי האזנה גבוהים תוך שימור עוגנים כמו שי ודרור ודידי הררי, יצא רדיו אקו 99 לדרך באזור השרון והחל לבסס האזנה. התחנה הירוקה הראשונה בישראל, מנסה בהובלת היו"ר עידו מור לייצר מודל שיווקי חדשני המבוסס בעיקר על מוזיקה פופולרית וטיפים סביבתיים ממותגים.

בגזרה הספורטיבית, המשיכה צ'רלטון בניהולו של אדר זהבי, חברת האם של ספורט 1 וספורט 2, במסע רכישת תכנים, והבשורה הגדולה שלה השנה הייתה הבאת תכנים כמו הליגה הספרדית בכדורסל והגרמנית בכדוריד. במקביל, נמשך ההליך המשפטי בין החברה להתאחדות לכדורגל בנוגע לתשלום עבור שידור משחקי ליגת העל, וצ'רלטון נעמדה על הרגליים האחוריות כדי להביא לביטול הליך הבוררות שחייב אותה לשלם 13 מיליון שקל להתאחדות וכבל אותה להסכם עד תום עונת 2011/2012.

צ'רלטון ביקשה בשנה האחרונה לערער את הלגיטימציה של מפעל ליגת העל בכדורגל ויצרה גלי טינה שהשפיעו על שוק שידורי הספורט.

בשנה הקרובה עשויה צ'רלטון לשתף פעולה עם ערוץ הספורט החדש שמקים אתר one. תמשיך החברה להמשיך להשקיע באתר האינטרנט שכבר ערך פיילוט של שידור ישיר של משחקים.

עזור עצמו ממשיך להיות מאחורי הקלעים ושומר באופן קנאי על פרטיותו. אבל אין ספק שנוכחותו בכל ערוצי המדיה מסייעת לו למצב את עצמו כאחד הגורמים המשפיעים בשוק, כשהמבט נטוע קדימה.