איש העסקים המצרי נג'יב סוויריס: "מצרים בדרך לדמוקרטיה"

נג'יב סוויריס, יו"ר חברת הטלקום אורסקום - רשת הטלפוניה הגדולה במצרים ■ "אנשי העסקים במצרים רוצים דמוקרטיה בגלל שהיא מאפשרת סביבה עסקית טובה יותר"

"המהומות במצרים לא יפסקו עד אשר תהיה דמוקרטיה במצרים", כך אמר היום (ב') איש העסקים המצרי, נג'יב סוויריס, יו"ר חברת הטלקום אורסקום - רשת הטלפוניה הגדולה במצרים.

איש העסקים המצרי הביע היום אופטימיות בריאיון שנתן היום ממצרים לרשת זרה ואמר כי מצרים בדרך להיות דמוקרטיה אמיתית. "אנשי העסקים במצרים רוצים דמוקרטיה בגלל שהיא מאפשרת סביבה עסקית טובה יותר", אך יחד עם זאת הדגיש "מצרים היא מדינה הכי פחות מושחתת במזרח התיכון", "השחיתות במצרים היתה בעיקר בקרב הבירוקרטיה הציבורית", אמר.

נג'יב סוויריס אישר כי חברת הטלקום הגדולה במצרים שהוא עוןמד בראשה נפלה עם פרוץ בהמהומות בהוראת הממשלה המצרית. "החלטה טיפשית של הממשלה", לדבריו.

"עלינו לשקם את השירות שאנו נותנים אחרת הממשלה תשתק את כל התקשורת", סווירס הדגיש ואמר כי לדעתו המצב במצרים הוא זמני וכי מצרים תצא נשכרת.

נזכיר כי אתמול פורסם כי נג'יב סוויריס נמצא בין אנשי העסקים שנמלטו מקהיר במטוס פרטי לדובאי, נג'יב סוויריס הכחיש את הידיעה על בריחתו מקהיר.