קמהדע מתחילה בייצור של נסיובים כנגד ארסי נחשים

הקמת מתקן הייצור החדש ופיתוח הטכנולוגיה מומנו באופן מלא על ידי משרד הבריאות ■ מנכ"ל החברה: "בכוונתנו להיכנס לייצור ומכירות של הנסיוב כנגד ארס נחשים כבר ב-2011"

קמהדע הודיעה היום (ג') לבורסה כי תחל בייצור שוטף של נסיוב נגד ארס נחשים עבור משרד הבריאות ומדינת ישראל. החברה דיווחה על השלמת הקמת מתקן הייצור החדש של הנסיוב נגד ארס נחשים ועל סיומו של תהליך פיתוח הנסיוב נגד ארס הצפע, בהתאם לדרישות משרד הבריאות הישראלי.

על פי ההודעה, בכוונת קמהדע להתחיל בייצור של הנסיוב על פי הזמנות משרד הבריאות כבר במהלך 2011. משרד הבריאות הגדיר את הפרויקט לפיתוח וייצור נסיוב נגד ארס נחשים כפרויקט לאומי ומימן אותו באופן מלא, בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקל.

קמהדע חנכה אמש את מתקן הייצור החדש, בנוכחות בכירי משרד הבריאות, והודיעה על סיום הכשרתם של עובדי הייצור ועובדי המעבדה. המתקן החדש הינו חלק ממפעל החברה בבית קמה, בשטח של כ-20 דונם הנתון בבעלות החברה.

מנכ"ל קמהדע דוד צור ציין כי "אנחנו גאים מאוד על השלמת פרויקט לאומי חשוב זה בהתאם לדרישות משרד הבריאות. אנחנו מודים למשרד הבריאות על שהכיר בטכנולוגיה המתקדמת של קמהדע ועל האמון המלא ביכולתה לעמוד בהצלחה בפרויקט לאומי מאתגר זה. זוהי הכרה נוספת ביכולתה של קמהדע לפתח וליצר מוצרים יחודיים מצילי חיים. המפעל עומד בסטנדרטי היצור והאיכות הגבוהים ביותר והמוצר אושר לשיווק על ידי משרד הבריאות".