ההמלצות החמות: מניית ביוטק עם פוטנציאל ל-340% זינוק

במורגן ג'וזף מציבים מחיר יעד של 16 דולר למניית פרולור ומעריכים שהחברה תציג בשנה הבאה הפסד של 30 סנט למניה, לעומת צפי קודם להפסד של 37 סנט למניה

מניית פרולור זוכה היום (ד') להמלצת קנייה אגרסיבית מאנליסטים של בית ההשקעות האמריקני מורגן ג'וזף. בשורה התחתונה מציבים האנליסטים מחיר יעד של 16 דולר למניה (ל-12 החודשים הקרובים), לעומת מחיר של 3.59 דולר בסיום המסחר בוול סטריט אתמול. כלומר, פוטנציאל לזינוק של כ-344% במניה.

בבית ההשקעות מציינים כי הירידה האחרונה במניית החברה אינה מוצדקת (ירידה של כ-26% ב-3 חודשים). זאת, לאחר שנפגשו עם ד"ר גילי הארט, מנהל פיתוח המוצרים של החברה, ויצאו מאוד מעודדים מהפגישה בנוגע למחוייבות החברה להרחבה והעמקה של קו המוצרים ב-2012.

עדיין, במורגן ג'וזף מעריכים שפרולור תציג בשנה הבאה הפסד של 30 סנט למניה, לעומת צפי קודם להפסד של 37 סנט למניה. נשיא פרולור הוא שי נוביק.

בבית ההשקעות מעודדים מהתקדמות הניסויים של פרולור במוצר הורמון הגדילה. להערכתם תוצאות הניסויים יתפרסמו עד אמצע 2014 ולאחר מכן תגיש החברה בקשה לשיווק המוצר.

לפני כחודשיים דיווחה פרולור, אשר בעל המניות הגדול בה הוא יו"ר טבע פיליפ פרוסט, על תוצאות חיוביות מניסוי של הגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור VIIa, בעכברים המופילים אשר חסרים פקטור VIIa. הניסוי תוכנן בכדי למדוד את פוטנציאל העלייה בפעילות קרישת דם ומשך פעילות קרישת הדם של הגירסה ארוכת הטווח של פרולור Factor VIIa-CTP בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק. Factor VIIa ניתן לחולי המופיליה אשר עוברים דימומים אקוטים, ובמטרה למנוע דימומים עתידיים.

הגירסה ארוכת הטווח של החברה הראתה בניסוי יכולת עצירת דימומים ביעילות גבוהה יותר ולפרק זמן ממושך יותר במודל העכברים ההמופילים בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק.