מנכ"ל AT&T ישראל מצטרף לצוות של יאיר לפיד

מלאכת הרכבת הצוות הפוליטי של יאיר לפיד הולכת ונשלמת: הלל קוברינסקי, מחבריו הוותיקים של לפיד, צורף לאחרונה ■ הערכות: קוברינסקי ימונה לראש המטה של לפיד

מלאכת הרכבת הכוורת של יאיר לפיד הולכת ונשלמת: מנכ"ל AT&T ישראל, הלל קוברינסקי, מחבריו הוותיקים של לפיד, צורף לאחרונה לצוות הקרוב ללפיד. במערכת הפוליטית קיימות הערכות שקוברינסקי ימונה לראש המטה של לפיד. קוברינסקי אישר כי הוא אכן מלווה את דרכו הפוליטית של לפיד כחברו הקרוב, אולם הכחיש כי יישא בתפקיד רשמי במפלגה החדשה.

קוברינסקי, תת-אלוף (במיל'), שימש סגן מפקד אוגדה במלחמת לבנון השנייה, עשה בשנת 2007 אקזיט, כשמכר יחד עם שותפו, צבי פרנק, את חברת אינטרוויז ל-AT&T. לפי הערכות גרף קוברינסקי בעסקה 8.5 מיליון שקל.

זהו אינו שכשוכו הראשון של קוברינסקי במים הפוליטיים. לקראת בחירות 1999 הקים יחד עם צלי רשף, שהיה ראש המטה של אהוד ברק, את עמותת "ברק לראשות הממשלה", שסייעה למועמד העבודה בהתמודדות על ראשות הממשלה, במה שהתגלה מאוחר יותר כ"פרשת העמותות".

מאז הודיע לפיד על הליכתו לפוליטיקה, הולכת ומתגבשת הכוורת שתלווה אותו בדרכו החדשה. מנהל הלשכה של אריאל שרון, אורי שני, והפרסומאי יורם באומן ישמשו בתפקידים בכירים. כמו כן שמה של דוברת חברת "קשת" לשעבר, מאיה קרבט, הוזכרה כמי שעשויה לשמש יועצת התקשורת שלו.