דפני ליף הקימה אוהל ברוטשילד; פורק לבקשת העירייה

כשנה אחרי האוהל הראשון שהקימה - דפני ליף ועשרה מחבריה הקימו היום אוהל מחאה נוסף בשדרות רוטשילד ■ כחלק מההכנות למחאה הקיץ המתחדשת. לאחר זמן קצר הם פירקו את האוהל לבקשת עיריית ת"א

מובילת המחאה החברתית של הקיץ דפני ליף הקימה בשעות הערב אוהל בשדרות רוטשילד בתל אביב עם עוד כעשרה פעילים נוספים בלבד. לאחר זמן קצר פירקו הפעילים את האוהל לבקשת עיריית תל אביב. "אנשים מרגישים מיואשים", אמרה ליף במקום. "אנחנו מחדשים את המחאה. ניסינו להקים אוהל - ומיד פירקו לנו אותו. הפקחים אמרו לנו?: "אתם יודעים שאסור לכם להקים פה אוהלים".

עשות בודדות של מפגינים הגיעו הערב לשדרות המפורסמות עם גיטרות ורצון לשינוי חברתי. "זאת הדרך חזרה לקיץ", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט שיר נוסצקי, מפעילות המחאה החברתית. "לפי מה שנראה דברים לא משתנים וצריך לחזור לרחוב". טרם ידוע אם הכוונה של דפני וחבריה היא להקים שוב אוהלים בשדרה כפי שעשו בקיץ האחרון.

ליף ניסתה לגייס את העוברים ושבים למחאה, בהם גם את הזמר קובי אוז שעבר במקרה במקום.

בתחילת החודש הגיעו אלפי בני אדם להפגין במוקדים שונים בארץ. סתיו שפיר, ממנהיגות המחאה החברתית, תקפה בנאומה בעצרת בתל אביב את התנהלות הממשלה. "המיעוט הכוחני והמושחת גנב לנו את הכסף ונתן אותו לטייקונים, גנבו את הלאומיות והפכו אותה ללאומנות". עוד התייחסה שפיר גם להחלטה על הקמת ממשלת אחדות וציינה כי "שלושה בוגרי סיירת מטכ"ל נפגשו באישון לילה כדי לעשות פה הפיכה צבאית".