מטוסו של רמטכ"ל צבא ארה"ב נפגע מטיל באפגניסטן

טיל פגע במטוסו של מפקד הכוחות המשולבים האמריקני, מרטין דמפסי, בעת ביקורו בבסיס באפגניסטן ■ עפ"י הדיווח, הרמטכ"ל האמריקני לא היה במטוס

סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת שטיל נורה לעבר מטוסו של מפקד הכוחות המשולבים האמריקני, מרטין דמפסי, בעת ביקורו בבסיס הצבא האמריקני באפגניסטן. על-פי הדיווח בסוכנות הצרפתית הרמטכ"ל האמריקני ניצל וכנראה כלל לא היה במטוס, אולם שני חיילים שליוו אותו נפצעו באירוע.

על-פי הדיווח, שני טילים נורו לעבר המטוס דגם C17 שהיה על מסלול ההמראה. על-פי הדיווח, הטיל נורה ופגע בדלת המטוס בבסיס חיל האוויר האמריקני בבגראם. דמפסי ביקר בתאי המגורים בשעת המתקפה, ועל-פי הפרסומים מיד אחריה, הוא המריא מהבסיס במטוס אחר.

דמפסי פתח אמש בקאבול ביקור ברחבי אפגניסטן שם הוא נפגש עם ראשי המשטר האפגגני ובכירים בשורות הצבא האמריקני. דמפסי דן איתם בדרכים לבלימת המתקפות נגד אנשי המשטרה האפגנים, ותקיפת אנשי ברית נאט"ו במדינה על ידי חמושים וקיצוניים מוסלמים.

על פי הפרסום, ברשתות הטלוויזיה הערביות בעת ירי הטיל דמפסי סייר בבסיס. לידיעות על המתקפה אין בשלב זה אישור מגורמים בצבא האמריקני, בממשל האמריקני או בממשל אפגניסטן.