נתניהו: "שמרנו על הכלכלה; נמשיך להביא תוצאות לאזרחים"

(עדכון) - ראש הממשלה בישיבת הממשלה: "אם הייתי עכשיו מפרט את שורת הפעולות שהממשלה עשתה, גם ביצעה וגם אישרה, היו נדרשות לכך שעות רבות" ■ ביחס לאיום האיראני אמר כי "אסור שלמשטר החשוך יהיה נשק גרעיני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להציב את נושא הגרעין האיראני בראש סדר היום. בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (א') ביקש נתניהו לברך את ראש ממשלת קנדה, סטיבן הארפר, על החלטתו בסוף השבוע לגרש את שגריר איראן, צעד שלדברי נתניהו הוא "מנהיגותי, מוסרי ונועז, ומהווה מסר ששולח דבר עקרוני וחשוב לעולם כולו, שאסור שלמשטר החשוך באיראן יהיה נשק גרעיני".

נתניהו אמר כי הוא "קורא לקהילה הבינלאומית כולה, או לפחות לחברים האחראיים שבה, ללכת בדרכה הנחושה של קנדה ולהציב קווים אדומים מוסריים ומעשיים מול איראן, קווים שיעצרו את המרוץ הגרעיני שלה להשגת נשק גרעיני".

נתניהו ציין עוד כי "זאת הישיבה האחרונה שלנו בתשע"ב וזאת הפעם הרביעית שהממשלה מציינת תחילתה של שנה חדשה - זה, לכשעצמו אירוע לא שגרתי בעשרות השנים האחרונות. הוא משדר יציבות ממשלית וזה דבר חשוב למדינת ישראל בכל עת, ובייחוד בעת הזאת. אני מביא לתשומת לבכם גם שהשנה האחרונה הייתה עמוסה בפעילות וזו הזדמנות בשבילי לומר תודה לשרות ולשרים על עבודה גדולה מאוד למען אזרחי מדינת ישראל.

אנחנו עשינו הרבה דברים יחד, ואם הייתי עכשיו מפרט את שורת הפעולות שהממשלה עשתה, גם ביצעה וגם אישרה, היו נדרשות לכך שעות רבות. ולכן, בחרתי לציין רק אירוע אחד נבחר בכל חודש עברי, כדי לציין את ההתקדמות של מדינת ישראל בשנה האחרונה. זו הייתה שנה שבה חיזקנו את הביטחון של אזרחי ישראל מול הטלטלה האזורית שמסביבנו, שמרנו על הכלכלה שלנו מפני קריסות שאפיינו כלכלות אחרות, ואני בטוח ומבטיח שבשנה הבאה - שנת תשע"ג - נמשיך להביא תוצאות למען אזרחי מדינת ישראל. שנה טובה לכולכם. שנה מתוקה ושנה של הישגים".