אטיאס: "לא היה מו"מ על התקציב; בחירות - בפברואר"

שר השיכון התייחס גם בראיון לגל"צ על האפשרות שיחבור לאריה דרעי במפלגה חדשה שתתחרה בש"ס: "לכלכת. הרב עובדיה יוסף הוא כתר לראשנו. אנחנו הולכים איתו בכל מה שיגיד"

שר השיכון אריאל אטיאס מגלה היום (ה') כי רה"מ נתניהו ושר האוצר שטייניץ מעולם לא ניהלו עם ש"ס מו"מ על תקציב 2013, ולהערכתו הבחירות ייערכו בחודש פברואר.

"הבחירות יתקיימו בפברואר", אמר הבוקר אטיאס בראין לגלי צה"ל. "מעולם לא התקיים איתנו מו"מ אמיתי על התקציב".

בתשובה לשאלה האם ש"ס תסכים לקיצוצים כואבים בתקציב אמר אטיאס: "לא יודע מאיפה שמעת את זה. ש"ס נכנסה לממשלה כשבאמתחתא העברה של 1.5 מיליארד שקל לקצבאות ילדים. מדובר באנשים שחיים מתחת לקו העוני".

אטיאס נשאל על האפשרות שאריה דרעי יחזור לש"ס ואמר: "למה לא? אלי ישי אמר בעצמו כמה פעמים שהוא רוצה שדרעי יחזור לש"ס. כשיהיה תאריך לבחירות אין לי ספק שהעניין הזה יעלה הילוך וכל אחד יקבל את ההחלטות שלו. יש את מרן עובדיה יוסף ואת חכמי התורה. הם מקבלים את ההחלטות, הם קובעים את השרים - וטוב שכך. הם יידרשו לעניין הזה ויקבלו את ההחלטה הטובה ביותר".

כאשר נשאל אם יצטרף לדרעי במפלגה חדשה, אם זה אכן יחליט להקים מפלגה שתתחרה בש"ס, ענה אטיאס: "לכלכת. הרב עובדיה יוסף הוא כתר לראשנו. אנחנו הולכים איתו בכל מה שיגיד".